פרטי התלונה

תלונות סקיולייף

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לחיוב למרות פטירת הלקוח נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-15.12.2008 פניתי לחברת סקיולייף בבקשה לביטול השירות עקב פטירתה של סבתי, הנציגה שדיברתי איתה הבטיחה כי יחזרו אליי לתיאום לגבי איסוף הציוד.
ב-18.12 לאחר שלא חזרו אליי פניתי אליהם שוב ואז ביקשו ממני לשלוח פקס של רשיון קבורה בתור הוכחה לפטירה, ב-19.12 נשלח הפקס המבוקש+פרטי התקשרות עימי, כמובן שאף אחד לא חזר אלי, ב-21.12 התקשרתי שוב כדי לבדוק האם פנייתי התקבלה ואז אמרו שלא התקבל שום פקס בנושא זה, לאחר שאמרתי שבידי אישור קבלה לפקס נמצא הפקס ששלחתי ואמרו לי שיחזרו אליי, לאחר כשעה חזרה אליי נציגה בשם רונית והודיעה לי שהם מוכנים לבטל את המנוי אך עליי לשלם דמי ביטול בסך 250 ש"ח וזה לא משנה להם שסיבת הביטול היא פטירת הלקוח(הילדים ישלמו) או סיבה אחרת כמו כן נמסר לי שאם הסרב לשלם לטכנאי שיבוא לקחת את הציוד במזומן הם יחייבו את הוראת הקבע.
עבר כבר יותר משבוע מפנייתי הראשונית ועדין לא תיאמו איתי את מועד איסוף הציוד ואני עדין ממתין, בנוסף אני חושש שהם ימשיכו לחייב את הוראת הקבע בחשבון של סבתי כל עוד לא אספו את הציוד וביטלו המנוי.
עלבון סוג הנזק :
ביטול המנוי ללא חיוב נוסף, אין סיבה שיגבו דמי ביטול מנוי עבור אדם שנפטר. פתרון נדרש :

סקיולייף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה