פרטי התלונה

תלונות סקיולייף

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סקיולייף-מסתבר שמה שנאמר בכלבוטק זה כאין וכאפס נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך השלום 3 תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה הוריי חוברו לנטלי סקיולייף עי' איש מכירות נמרץ שהבטיח הרים וגבעות,ואף ציין שזה ללא התחייבות ,מחיר קבוע וכו'

בשנה האחרונה הסכומים החלו לעלות אט אט מ90 ל100 ל110 ..כנראה שכמו בתחקיר של כלבוטק שחשף אותם ואת שקריהם מבפנים,הם סומכים על אוכלוסיה זקנה שאין להם זמן להסתכל וגםלא את ההבנה בכך

כשיצרתי עימם קשר וביררתי לגבי החשבון של הוריי .נאמר לי בלאקוניות:'זה המחיר שהיה מלכתחילה ולא העלינו בשום פנים ואופן'.
כשביקשתי לפקסס אליהם נתנו לי פקס שגוי ובכל פעם מישהו אחר ענה שלא זכר את קודמו.ממש בוקה ומבולקה

כשכלו כל הקיצין ביקשתי להתנתק נאמר לי שאצטרך לשלם 250 ש"ח דמי ביטול.כשנזעקתי ואמרתי :נ'אמר לי ללא התחייבות וללא דמי ביטול.'
לאחר דין ודברים היא 'הסכימה 'לא לחייב אותנו.הגיע נציג מטעמם וניסה ללא הרף לשכנע שנישאר..
הוריי כמעט השתכנעו ,אך אני הבנתי עם מי יש לי עסק ,וביקשתי ביטול מיידי

ב15/3 שוחחתי עם שירלי מסקיולייף מ'קשרי לקוחות'..נאמר לי שוב שלא אחוייב ושאכן נותקנו יום לפני כן הוא אסף את הציוד..

בחודשים אפריל ומאי שלאחר מכן חוייבתי בכל פעם ב102 ש"ח על אף שכבר עזבתי אותם.ניסיתי לברר ובכל פעם 'נחזור אליך' 'אין תשובה עדיין'

לא ברור-אני כבר לא בחברה לא מקבל שירות ועדיין משלם טבין ותקילין.מה צריך לקרות בשביל שאקבל את כספי.לעשות מעשה קיצוני ?!
כספי סוג הנזק :

סקיולייף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה