פרטי התלונה

תלונות סקיולייף

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הולכת שולל - מיסאינפורמציה - וגרירה להוצאות בלתי נחוצות בעליל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרצל 161 תל-אביב 68101 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל בשעה 9 בערב לערך תקפו אותי כאבי ראש מוזרים - וביקשתי את בעלי למדוד לי לחץ דם - לחץ הדם היה 160/88 לערך ומשתנה במהלך השעה הקרובה -
מאחר ואנו מבוטחים בסקיולייף פניתי אליהם וביקשתי להתיעץ עם רופא - המוקדן ביקש שאתאר את הבעיה לאחר מכן הוא ביקש ממני לחכות רגע והוא יתקשר אלי - ואכן הוא התקשר ואמר שמאחר ולהמתין לרופא עשוי לקחת עד שעה וחצי - לאור המצב שאני מתארת עלי להתפנות לבי"ח באמבולאנס - והוא יזמין לי את האמבולאנס - האמת ניתנת להאמר שאני לא סבלתי עד אז מלחץ דם גבוה - והייתי די מבוהלת מדבריו - הינחתי שהוא התיעץ עם רופא - ואכן התפניתי עם אמבולאנס לבי"ח מאיר.
רק שם אחרי בדיקת רופא נאמר לי שלחץ הדם הזה אכן דורש טיפול אבל לא בי"ח ולא אמבולאנס ואפילו לא דחיפות מיוחדת לא קיבלתי שם שום טיפול להורדת לחץ הדם והופניתי לרופא המטפל הקבוע שלי.

לאחר מכן קיבלי את החשבונות לתשלום 395 ש"ח למגן דוד אדום ן-222 ש"ח לחדר מיון באמצעות הקופה,

כאשר ביקשתי את כיסוי ההואות האלו מסקיולייף נאמר לי שמאחר ולא היתה בידי הפניית רופא הם אינם מכסים דבר - לטענתי כי הם שלחו אותי למיון באמבולאנס היתה תשובתם שזה רק הוצא לי לא נאמר לי ולא ע"י רופא אלא ע"י המוקדן .

כאשר הוצגה לי תוכנית סקיולייף הובהר לי כי אמבולאנס יהיה מכוסה גם אם לא תהיה בידי הפניית רופא - מסתבר שלא כך הוא הדבר -

בבירור שעשיתי לאחר מיכן הסתבר שסקיולייף אינה נותנת דבר שקופת חולים ושרותי מרם נותנים - כך שכל ענין הביטוח אצלם הוא אחיזת עיניים.

מסתבר שדבר זה ידוע כבר והיו על כך מאמרים בעיתונות היומית -

אבל תלונתי מתייחסת לאינפורמציה שקיבלתי מהמוקדן - היה עליו להבהיר לי שהוצאות האמבולאנס הם עלי - והוצאות חדר מיון באם לא אושפז גם הם עלי - לפחות היה צריך לתת לי לדבר עם רופא ולא להחליט על דעת עצמו ולגרור אותי להוצאות כאלו. מכתב ששלחתי לסקיולייף נענה בתיאור שירותיהם ובסירוב לכסות את הוצאותי.
המוקדן היה יכול להפנות אותי למרם -
אני שוקלת גם פנייה לבי"מ לתביעות קטנות -
למותר לציין כי ביטלתי את שירותי סקיולייף בהודעה טלפונית ב-29 בינואר ועל כך נעניתי כי יחזרו אלי תוך 48 שעות לתאום - איש לא חזר וגם פניתי היום עוד פעם ועדיין לא הגיעו להוריד את המכשיר.

סקיולייף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה