פרטי התלונה

תלונות נטורל פורמולה

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים קניתי צבע של נטורל פורמולה מס' 6.66 (שרי חם). קניתי 2 מארזים קטנים. הצבע הראשון היה בסדר, אך כאשר פתחתי את השני הבחנתי כי הצבע שלו שונה ומרקמו היה גושי. אי לכך, לא הייתה אפשרות להשתמש גם בצבע הראשון התקין (כיוון שהכמות לא הספיקה).
היום,24.3.08, שוב קניתי את אותו צבע, שוב 2 מארזים. נדהמתי לגלות כי הדבר חזר על עצמו!!! הראשון תקין, השני לא!!!!!
התקשרתי לשירות הלקוחות לשאול האם הדבר תקין. התא הקולי בשירות לקוחות היה מלא, ניסיתי לדבר עם המרכזנית אך להפתעתי הרבה היא ענתה וסירבה לעזור. היא העבירה אותי שוב לתא הקולי (שאני מזכירה שהיה מלא!) וחזרתי אלייה. הסברתי לה כי התא הקולי מלא וכי יש לי רק שאלה אך היא העדיפה לנתק לי את הטלפון!!! לאחר מכן ניסיתי להתקשר כמה פעמים אך לא היה מענה.
פעם שנייה שקניתי צבע, ולא יכולתי להשתמש בו. סה"כ נהרסו לי 4 ערכות של צבע!!!! (+2 בקבוקי חמצן).
מצפה לפיצוי כספי ולתגובה מהירה!!!!!!!
כספי סוג הנזק :

נטורל פורמולה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה