פרטי התלונה

תלונות קרליין

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
דלאל אדלין שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום .. אני פונה אליכם שנית בתקופה של פחות משנה..
קוראים לי אדלין דלאל. אני לקוחה קבועה של החברה מזה שנים רבות.. משתמשת במספר לא מעט של מוצרי החברה.
בחורף שעבר פניתי אליכם בעניים קרם לחות לפנים.. שנשבר המכסה שלו.. בחלק הפנימי.. כאשר כל הפלסטחק נכנס לקרם ונאלצתי לזרוק אותו..
בפנייתי אליכם שלחתי לכם אז רת הקופסה ריקה ושלחתם לי קופזה חדשה.. היחס והטיפול בפנייה היה מעולה.. מה ששלחתם נגמר אצלי.. ועדיין בחרתי לקנות עוד קרם פנים.. ולא הפסקתי להיות לקוחה שלכם..
אך לצערי אני מתאכזבת שנית.
בקופסה שיש אצלי כיום אותו דברקרה.. לאחר חוסר שימוש של שבוע. הקופסה נתקעה. והחלק הפנימי של המכסה נשבר. וכל הפלסטיק בפנים. חבל לי לזרוק את הקרם בעןדו חדש.. כך שנאלצתי להוציא את הפלסטקים מהקרם. ולהמשיך את השימוש.
אך עם חשש מדי בוקר מכך שאני אפצע את הפנים.
איני יודעת איך להסביר את התסכול שאני חשה. אני מוכרחה לציין שאכזבה שנייה כ ר יותר מדיי.
לצערי אני נאלצת להיפרד מהשימוש במוצרכם.
אלא אם תחזירו את הקופסה לקופסה הישנה. כשהייתה זכוכית.. הפלסטיק הזה ברמה ירודה.
אני מקוו מאוד שקיבלתם עוד תלונות בנוגע למוצר ושהינכם מודעים לפגם שיש בו.
תודה
כספי סוג הנזק :

קרליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה