פרטי התלונה

תלונות קרליין

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבצע שלא מומש בסופר פארם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
Tel Aviv - Azriely סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני התפרסם מבצע בסופרפארם שמי שקונה קרם שיזוף של skin guard מקבל החזר בשובר לסופר פארם. כמובן שקניתי את הקרם ושלחתי את החשבונית ולא זכיתי לתשובה.
הסיבה שאני יודעת שזה התקבל כי היה אותו מבצע לגבי צבע לשיער של שוקי זיקרי ושם קיבלתי את השובר לאחר שבעיים - פחות או יותר.
יצרתי קשר עם קרליין והם טענו שהם שלחו מכתב רשום ואני צריכה לברר בדואר. רק לידע כללי – למי שנשלח מכתב אינו יכול לברר איפה זה עומד – רק מי ששלח את המכתב – במיוחד אם הוא רשום יכול לברר איפה המכתב ולמה לא קיבלתי אותו.
יותר מזה הם לא הסכימו לדבר איתי – היו מאוד לא מנומסים ובנוסף לכך – לא חזרו אלי לאף הודעה שהשארתי – לא עם המזכירה ולא במענה הקולי שלהם.
במקביל התקשרתי לסופר פארם ואמרתי להם שהם צריכים לעמוד מאחורי המבצעים שהם מפרסמים – ביקשתי הם יצרו קשר עם קרליין וידאגו שאני אקבל את הזיכוי. אחרי שכנועים שלא היו במקום – היא התקשרה ואמרה שהם ישלחו את הזיכוי שנית.
הזיכוי מעולם לא התקבל.
לאחר מכן – הייתה מלחמה ובעלי היה במילואים אז זה לא היה בראש מעייני.

אני מאמינה כי חברה מכובדת כמו סופר פארם אמורה לכבד את המבצעים שהיא מפרסמת ואילו קרליין – בושה שאני צריכה לרדוף אחרי זיכוי מסכן
כספי סוג הנזק :
אני מעוניינת בזיכוי הכספי ואני בהחלט מאמינה שמגיעה פתרון נדרש :

קרליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה