פרטי התלונה

תלונות קרליין

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פניה בפקס לחברה ללא מענה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
סופר פארם כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי מייק אפ של חב קרולין בבקבוק זכוכית,אני לא נוטה להתאפר כל הזמן ,המוצר ישב אצלי כ4 חודשים באחת הפעמים האחרונה שרציתי להשתמש במוצר כל המחסה העליון נשלף אני מזכירה לכם שהבקבוק עשוי מזכוכית ,התקשרתי לחברה כדי לראות מה אפשר לעשות ועונה מזכירה אלקטורינת בבקשה להשאיר פרטים בפקס שלחתי מס' פקסים לחב' בסביבות ספטמבר אבל אף אחד לא חזר אליי,לדעתי זה סתם מעצבן שלפחות ירימו טלפון לשאול מה הבעיה ,אודה לכם באם תוכלו לעזור.
כספי סוג הנזק :

קרליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה