פרטי התלונה

תלונות קרליין

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום ושרות לקוי מהחברה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
החרש 10, א.ת נווה נאמן הוד השרון כתובת:
קרליין ישראל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב4.12 פניתי לחברה לראשונה מאחר ורכשתי מסקרה בסופר פארם אופקים שהוחלפה 4 פעמים בגלל שהייתה לא טובה ויבשה, לאחר 4 פעמים הוסבר לי עי יועצת יופי במקום כי עליי לפנות לחברה, פניתי אליהם בכתב למייל כי הטלפון אינו זמין אף פעם. לאחר מספר ימים חזרו אליי וביקשו ממני לשלוח אליהם את המסקרה בדואר רשום לבדיקה במעבדה והבטיחו טיפול תוך חודש, לאחר כשלושה שבועות - קיבלתי את המסקרה חזרה בדואר בעיר מגוריי כי מסתבר שאף אחד לא הגיע לקחת אותו מהדואר (מטעם קרליין). פניתי אליהם פעם נוספת בתאריך 29 לינואר במייל, יומיים אח"כ התקשרו אליי ובגלל שלא יכלתי לדבר השיחה עברה למענה קולי בו במקום להשאיר לי הודעה כיצד להשיגם, הוקלט צחוק מתגלגל של אחת מנותנות השרות שלהם. פעם שלישית שלחתי להם מייל בתאריך 18.02 ומאז אין קול ואין עונה - הטיפול נגרר, אף אחד לא חוזר אליי, אף אחד לא דואג לטפל במקרה ואני באוויר.
אני לא מתכוונת לוותר על הכסף של המסקה שעלתה מעל 100 ש"ח + הכסף שבזבזתי על דואר רשום כדי לשלוח להם אותה, שלא לדבר על הזמן והעצבים. אשמח לעזרתכם, המייל שלהם הינו [email protected]
כספי סוג הנזק :
זיכוי על המוצר שנרכש + פיצוי על עוגמת הנפש, בזבוז הזמן והנזק הכספי פתרון נדרש :

קרליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה