|
|
|
|
|
|
יום אחד דיברתי עם הסמנכ"ל של מיגורי איכות הוא דיבר אליי כאילו אני החרא שלוi |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
יום אחד דיברתי עם סמנכ"ל מגורי איכות הוא דיבר עליי בליגלוג רציתי רק לדבר איתו על בעייה בבלוק אבל מדיבור יפה איתו הוא התחיל לדבר לא יפה ולעליב
|
עלבון |
סוג הנזק : |
דבר יפה!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מגורי איכות שירות לקוחות
, תגובה:
|
יחיאל מנהל |
שם ותפקיד: |
מבירור שערכתי לא נמצא אדם שדיבר עם הלקוח- אין סמנכ"ל חברה אך כלל העובדים עברו תדרוך נוסף על שירות קוחות הולם |
תגובה: |
ייבדק |
פתרון: |
|
|
|