פרטי התלונה

תלונות מגורי איכות

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יום אחד דיברתי עם הסמנכ"ל של מיגורי איכות הוא דיבר אליי כאילו אני החרא שלוi נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
יום אחד דיברתי עם סמנכ"ל מגורי איכות הוא דיבר עליי בליגלוג רציתי רק לדבר איתו על בעייה בבלוק אבל מדיבור יפה איתו הוא התחיל לדבר לא יפה ולעליב
עלבון סוג הנזק :
דבר יפה!!! פתרון נדרש :

מגורי איכות שירות לקוחות

, תגובה:
יחיאל מנהל שם ותפקיד:
מבירור שערכתי לא נמצא אדם שדיבר עם הלקוח- אין סמנכ"ל חברה אך כלל העובדים עברו תדרוך נוסף על שירות קוחות הולם תגובה:
ייבדק פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה