פרטי התלונה

תלונות מגורי איכות

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף במירמה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אסף שמחוני 5 כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנו דרים בבניין אסתר המלכה 27, שהיה בטיפול הכולל אחזקה ונקיון מטעם חברת "מגורי איכות" עד ה31 במרץ, 2010. בתאריך ה7 לאפריל התקשרה אלי נציגה של החברה וביקשה את פרטי כרטיס האשראי שלי לצורך גביית תשלום של חודש אפריל למען המשך תחזוקת הבניין. לאחר דין-ודברים שהיו מייגעים כיוון שהייתי בעבודתי ולא היה לי הזמן להתעמק בדבריה היא שכנעה אותי כי עלי לשלם את החשבון לחודש אפריל.
בהמשך היום התברר לי מדיירת אחרת כי חברת מגורי איכות התחייבה בחוזה שחתמה עמנו לטפל בבניין במהלך החודש הנוכחי של אפריל על חשבונה.
עתה אנו מנסים לבטל את החיוב (שנגבה היום) ללא הצלחה תוך תימרון בין חברת כרטיס האשראי לחברת "מגורי איכות".
ראוי לציין כהערת אגב את העובדה שאין גישת מים חמים לבניין כבר שלוש שבועות, ובפניות חוזרות ונשנות הובטח לנו שהדבר יתוקן, כאשר המועד המאוחר ביותר לתיקון היה מחר בערב. עדיין אין מים חמים. יש לציין שאין זו הפעם הראשונה שנוצר עיקוב שכזה.
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה על סך 143 ש"ח פתרון נדרש :

מגורי איכות שירות לקוחות

, תגובה:
יחיאל מנהל שם ותפקיד:
הסכם הניהול עד ליום 24/4/10 . החוב בכרטיס אשראי בוצע באישור הדיירת (שיחותנו מוקלטות) ביום 7/4/10 כלומר 7 ימים בתוך החודש הנוכחי זמן סביר לבדוק מי מספק שירותים בבניין- טענותיה של הדיירת נבדקו גם מול חברת האשראי ונמצאו לא נכונות תגובה:
מחודש 5/10 לא יחוייבו דיירי הבניין פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה