פרטי התלונה

תלונות מגורי איכות

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תשלום חשמל למעלית ולבניין נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
זו החברה הכי גרועה שנתקלתי בה מימיי!!!
3 חודשים לא שילמה לנו חשמל למעלית ולאזור!
חברת חשמל רוצה לנתק לנו את החשמל והם מתנערים(כמו שהם תמיד התנערו מכל דבר... חוץ מהחלפת מנורות שהם יודעים לעשות הכי טוב)
גועל נפש.
בזיון.
חרפה.

העיקר, שאם לא משלמים להם, כמו בשוק השחור, באים ומאיימים עליך עם העורכי דין שלהם.

מקווה שאת הכסף שגזלתם לנו ייקח מכם הקב"ה במהרה ביימנו, אמן!
כספי סוג הנזק :
תשלמו את מה שאתם חייבים ואל תנצלו אנשים ותגנבו להם את הכסף בערמה. פתרון נדרש :

מגורי איכות שירות לקוחות

, תגובה:
יחיאל מנהל שם ותפקיד:
אין באפשרותי להתייחס לתלונה ללא פרטי הדייר כתובת הבניין וכו'.
חבל שאתר תלונה מאפשר לאנשים אנונימיים להכפיש שמות לשל חברות ללא סינון ובדיקת התלונה.
רק מערכת המשפט בישראל יכולה לקבוע אם אדם הוא גנב!
תגובה:
שאתר תלונה יעביר לי את פרטי המתלונן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה