פרטי התלונה

תלונות אלירן שיווק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר סוג ב' + יחס מזלזל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי בהזמנה שביצעתי סט מברשות שיניים שכנראה נעשה בהן שימוש/ סוג ב'. במשך למעלה מ- 40 דקות (שיחות חוץ) ניסיתי להשיג את שירות הלקוחות ללא הואיל. ניסיתי גם דרך מחלקת ההזמנות ושם "ניפנפו" אותי מספר פעמים לאחר שהסברתי את בעייתי ואי יכולתי להגיע לשירות הלקוחות ולמרות שביקשתי לדבר עם אחד המנהלים. אגב, מסתבר שמר שאולי המנכ"ל היה שם כאשר התקשרתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אלירן שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה