|
|
|
|
|
|
מוצר סוג ב' + יחס מזלזל |
נושא התלונה: |
יום רביעי 04 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קיבלתי בהזמנה שביצעתי סט מברשות שיניים שכנראה נעשה בהן שימוש/ סוג ב'. במשך למעלה מ- 40 דקות (שיחות חוץ) ניסיתי להשיג את שירות הלקוחות ללא הואיל. ניסיתי גם דרך מחלקת ההזמנות ושם "ניפנפו" אותי מספר פעמים לאחר שהסברתי את בעייתי ואי יכולתי להגיע לשירות הלקוחות ולמרות שביקשתי לדבר עם אחד המנהלים. אגב, מסתבר שמר שאולי המנכ"ל היה שם כאשר התקשרתי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אלירן שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|