|
|
|
|
|
|
סיפור על מוצר שלא הגיע והמון שקרים...... |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני ואישתי עשינו הזמנה מקטלוג של חברת אלירן לפני החגים ככשאלנו מתי יגיע המוצר אמרו לנו שבגלל החגים המוצר יגיע לאחר החגים אז האמנו.
השבוע ביום א ניסיתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה אך ללא הצלחה(המתנתי כרבע שעה בכל ניסיון שיחה!!!!).אך כשהתקשרתי למרכז ההזמנות נענתי תוך פחות מ 2 דקות(הפלא ופלא..)שם נאמר לי שהייתה פריצה למחסנים של החברה ויחול עיכוב של יומיים,האמנתי(צודקים,אני דפוק!!!!).חבר שהיה לידי התקשר ושאל אותם מה קורה עם ההזמנה שלנו(הוא לא הזדהה והיתה טלפנית אחרת)היא ענתה"ההזמנה בדואר והיא תגיע ביום ג,אני אומר לפחות תתאמו גרסאות!!!!.
אז לכל מאן דבעי אל תבכו אם זה יקרה גם לכם,כי לי זה קורה פעם שנייה!!!!!!!
|
עלבון |
סוג הנזק : |
ביטול הזמנה וזיכוי כרטיס האשראי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אלירן שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|