פרטי התלונה

תלונות חברת ביטוח איילון

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת מתמשכת בטיפול תאונות אישיות ואי תשלום כספי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אבא הלל סילבר 12 רמת גן כתובת:
רמת גן 52008 ת.ד 10957 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-6/2/14 , נפצעתי בכף ידי הימנית (שבר). כאיש קבע לשעבר הזכאי לשנת ביטוח עפ"י כל הקריטריונים עם חברת איילון בעקבות חוזה עם צה"ל. הגשתי בתאריך ה- 18/3/14 טופס תביעה והודעה על המקרה. הטופס כלל את כל האינפורמציה האפשרית בפרטי פרוטות. חרף זאת התחילה התעללות וזלזול בדרישה לאינפורמציה נוספת פעם אחר פעם. זה התחיל בדרישה לפירוט האירוע ואישור ביצוע לצורך העברה בנקאית (מזכיר שכל האינפורמציה הועברה בטופס התביעה). יש להבין שאחרי כל פעם שמתקבל המידע בחברת הביטוח הם מעכבים את הטיפול ב- 30 יום נוספים זאת בנוסף לתירוצים של עיכובים כתוצאה מקיום שבתות וחגים . אך כאן לא הסתכם הזלזול והעיכוב המיותר, כאשר בתחילת מאי התקשרתי לאיילון לצורך בירור מצב הטיפול בתביעתי, נודע לי אז בפעם הראשונה כי יש להעביר את תעודת השחרור שלי מצה"ל (בטופס התביעה ציינתי את תאריך השחרור שלי מצה"ל) מיותר לציין כי לא הועברה לי דרישה כזו טלפונית או במסמכי השלמת מסמכים של החברה . לאחר שהעברתי בתאריך ה- 15/5/14 את תע' השחרור נאלצתי להמתין שוב 30 יום , כי ככה הם עובדים (לא ניתן לקבל אינפורמציה לפני). לפני כשבוע למרות שעברו מעל ל-30 יום , אני רק שומע את נציגי השירות שאומרים שנעביר את הדרישה להתיחסות המסלקת ויחזרו אליך וכלום לא חוזרים !!! זאת בנוסף לדקות הארוכות שאני ממתין כל פעם מחדש לנציג שירות ולרוב רק מקבל נציג של צוות בריאות ולא נציג מטעם התביעה. אודה לטיפולכם. ובהעברת המידע ולנציגי משהב"ט לצורך בחינת ההתקשרות עם חברת איילון בכל נושא ביטוח תאונות אישיות לאנשי הקבע.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות ןפיצוי כספי כמתחייב בתנאי פוליסת תאונות אישיות לעמיתי חבר משרתי קבע פתרון נדרש :

חברת ביטוח איילון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה