|
|
|
|
|
|
התנהלות מרושעת בטיפול בתביעה שהגשתי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
איריס גרוספלד שמטפלת בתביעה שהגשתי נגד חב. אגד מעכבת בכוונה את הטיפול בתביעה בגלל שלא קיים פיקוח וענישה ממשרד המפקח על הביטוח במשרד האוצר ובגלל ההצעה הכספית הנמוכה במכרז ש ש חב. איילון זכתה ולכן היא מתנהלת באופן הנ"ל ולגרום עוול וכעס לתובעים את חב. איילון
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
חברת ביטוח איילון שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|