פרטי התלונה

תלונות חברת ביטוח איילון

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר הפרשים - ביטוח רכב נושא התלונה:
שלום מיטל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏08 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רח' אבא הילל סילבר 12 ר"ג כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/6/06 פניתי לסוכנות לביטוח "כן" (בטלפון 6281872 – 08) על מנת לבטח רכב מסוג יונדאי גטס שנת ייצור 2006.
לאחר שנשלחה אלי פוליסת הביטוח גיליתי כי הסכום הנקוב הינו גבוה יותר מהסכום אשר הובטח לי טלפונית. כאשר פניתי לסוכנות הביטוח, נמסר לי כי אכן נפלה טעות והפוליסה תתוקן.
למרות שהסכום נפרס למספר תשלומים, בתשלום האחרון ירד כל הסכום של הפוליסה הראשונה (2602 ₪).
פניתי שוב לחברת הביטוח ושאלתי לשם הטעות. נמסר לי מאיילה, כי ישלח אלי צ'ק עם סכום ההפרש.
בתאריך 22/10/06 יצרתי קשר (בפעם המי יודע כמה) עם סוכנות הביטוח ושם נמסר לי ע"י איילה כי הצ'ק אמור להגיע ביום שלישי הקרוב (24/10/06).
עד יום חמישי לא יצרו עימי קשר ולכן התקשרתי שוב. נמסר לי ע"י רויטל כי הצ'קים אמורים להגיע למחרת (יום שישי – 27/10/06) עם שליחים.
בתאריך 1/11/06 יצרתי שוב קשר עם סוכנות הביטוח ושם נמסר לי כי הצ'ק עדיין לא הגיע והכחישו כי הבטיחו שהצ'ק יגיע בשבוע שעבר.
היום - 14/11/06 יצרתי קשר ונמסר לי כי ישלח אלי בפקס אישור להפקדת הצ'ק (וכמובן שעדיין לא נשלח).
לטיפולכם המסור והמהיר אודה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי + פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

חברת ביטוח איילון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה