פרטי התלונה

תלונות חברת ביטוח איילון

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כיסוי נזקי צנרת בפוליסה ע"י חברה לא מקצועית שגורמת לנזקיםb נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
ברשותי פוליסת ביטוח לוועדי בתים של חברת איילון דרך סוכנות "עיתים" הכוללת כיסוי נזקי צנרת ע"י חברת שחר.
לפני כשלושה חודשים הודעתי לחברת שחר אינסטלציה על כך שבכניסה לבניין יש רטיבות באבנים המשתלבות (אקרשטיין).
למחרת הגיע אינסטלאטור מהחברה בשם יעקב, חשף חלק קטן מהאבנים המשתלבות והגיע למסקנה שמדובר בצינור שמוביל מים לברז במחסן האופניים.
יעקב החליף את הצינור וגבה עבור העבודה 750 ₪ (ההשתתפות העצמית) – בבדיקה מול אינסטלאטור עצמאי על עלות תיקון מסוג זה, קיבלנו הצעת מחיר של 450 ₪.
כעבור כשבוע נראה שהתיקון לא עזר לרטיבות, הודעתי על כך לחברת שחר אשר שלחה שוב את יעקב האינסטלאטור שלא מצא שום בעיה.
כעבור כמה ימים הגיע אינסטלאטור חדש בשם אלי נעים אשר חשף חלק קטן מהצנרת, לא גילה נזילה אך החליף עוד חלק מהצינור שיעקב החל להחליף והשאיר את המעבר הציבורי (שעוברים בו בכל יום מאות אנשים) כחורבה – אבנים זרוקות, בורות, חול מפוזר ועוד.
לאחר תלונות חוזרות ונשנות שלי על כך שהנזילה לא מפסיקה ועל כך שילדים משחקים, נופלים ונפצעים בבורות החשופים שאלי השאיר, הגיע אלי ביחד עם אורן (המפקח האזורי לדעתי) והחליטו לבצע עוד כמה בדיקות ושוב לא מצאו כלום אך השאירו את כל האבנים והבורות חשופים – הבניין החל להיראות כמו מעברה !!!
לאחר כשבוע הגיע מאתר בשם וואדים מירושלים אשר נתן לי הנחיות לא מובנות כגון : תרוקן הבריכות, תשלח את המים מהנזילה לבדיקה מיקרוביולוגית ועוד... אינני אינסטלאטור ואינני מבין כלל מה האדון מבקש - מר וואדים עזב ללא ביצוע פעילות כלל.
לאחר כשבוע שוב הגיע מר וואדים לבדוק שבוצעו כל הנחיותיו, אך הנחיותיו לא בוצעו כיוון שהוא לא העביר לחברת שחר את ההנחיות – מר וואדים שוב עזב ללא ביצוע פעילות כלל.
לאחר כשבוע הגיע מאתר שאיני זוכר את שמו אך נדמה לי שהוא מחברת אינפראטק – המאתר ביצע חיפוש יחד עם אלי והפעם הם גם החליטו לחשוף את הריצוף בתוך הלובי של הבניין – אלי שבר את הריצוף אך השאיר את כל הריצוף השבור והחול מפוזרים בלובי הבניין.
התקשרתי שוב לשחר ואלי נשלח לנקות.
לאחר כמה ימים שוחחתי עם אורן (המפקח) ונאמר לי שהנזילה אותרה והצינור תוקן.
לאחר כיומיים, נזקקתי למים מהברז בחדר האופניים וגיליתי שאין מים – הברז הושבת ללא התייעצות וללא הודעה לוועד הבית.
בבדיקה שערכתי התגלה שלא בוצע כלל תיקון אלא סגרו את ברז ההזנה של המים לחדר האופניים וכך כביכול השביתו את הצינור הנוזל.
לאחר כשלושה שבועות, שהאדמה כביכול התייבשה, הגיע שוב אלי האינסלאטור לסגור את האבנים המשתלבות שפתח – הסגירה שבוצעה אינה מקצועית כלל ומעבר ראשי לבניין שהיה מרוצף יפה נראה כרגע כמו חורבה !!!
לאחר כשבועיים שוב עלו מים מהאבנים המשתלבות והתגלתה נזילה בארון הצנרת שבקומה השנייה – הודעתי על כך ללוסי משחר וכן ביקשתי שיסדרו את הריצוף כפי שהיה.
שוב הגיע אלי האינסטלאטור, לא סידר את הריצוף אך ביצע תיקון לנזילה בקומה שלישית ע"י שני "רוכבים" – בזמן ביצוע התיקון אלי עקר את דלת הארון והשאיר אותה תלויה מבלי לחבר.

אחר הצהריים שוב בדקתי את הנזילה בקומה שלישית – הנזילה לא הופסקה. הודעתי על כך לאורן המפקח, אלי הגיע שוב בערב כביכול לסדר את התיקון.
היום הלכתי לבדוק את תיקון הנזילה והתגלה שעדין יש נזילה וכן דלת הארון נפלה על ראשי ופצעה אותי.
הודעתי על כך ב-SMS לאורן המפקח והוא אמר שיבוא על הבוקר לבדוק.
המצב כעת :
1. התקלה לא תוקנה וכל האדמה תחת האבנים המשתלבות רטובה.
2. הברז בחדר האופניים אינו פעיל עקב סגירת ברז ההזנה מהגג.
3. לובי הבניין נראה כמו חורבה בגלל שחסר ריצוף וילדי הבניין מאוד נהנים לשחק בבורות.
4. עקב הרטיבות יש ריח חזק של עובש בלובי וחדר המדרגות בבניין
5. בניין שעד לפני שלושה חודשים היה נראה מטופח נראה כעת כמו חירבה.
6. אני באופן אישי כוועד בית שנדרש להתלוות לאינסטלאטורים, למאתרים ולשאר בעלי המקצוע (הלא מקצועיים) הפסדתי כחמישה ימי עבודה אשר עלותם יקרה מאוד!!!
7. השכנים מוציאים עליי את זעמם על איך שהבניין נראה.
8. הבניין תקוע בבעיה מול חברה שכנראה לא מסוגלת לתת את השירותים עליהם היא חתומה.
לסיכום:
נדרשת לי עזרה בטיפול בבעיה מול חברת שחר ע"מ לפתור את הבעיה ולהחזיר את מראה הבניין לקדמותו (ריצוף ישר של האבנים המשתלבות ולא מדרגות, תיקון הריצוף והבורות שנעשו בלובי, תיקון הנזילה בקומה 3 ותיקון ארון הצנרת שאלי שבר וכן תיקון הבעיה הראשונית שגורמת לרטיבות באבנים המשתלבות במעבר שבגלל הכל החל... ). אני נמצא במצב של חוסר יכולת לאבד עוד ימי עבודה וכן נראה שככל שחברת שחר יותר מעורבת, מראה הבניין מתקלקל.
אני פונה אליכם בחוסר אונים לעזרה !!!

בברכה, רן מאיר
וועד בית רוז'נסקי עמיאל 25 רחובות.
טלפון 0544980633
עוגמת נפש, בזבוז זמן, אובדן ימי עבודה וכסף סוג הנזק :
פתרון לבעיית נזילות מים מצנרת שנמשכת שלושה חודשים ע"י חברת הביטוח פתרון נדרש :

חברת ביטוח איילון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה