התנהלות מרושעת ורשלנית במבוטח פוליסה מספר" 2-38-023583/09b |
נושא התלונה: |
יום ראשון 28 פברואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ילל סילבר 12 רמת גן |
כתובת: |
רמת גן |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב- 28 בפברואר עקב סופת חורף עזה (רוחות עזות וגשם חזק) נגרם נזק רב לגג הרעפים של ביתי. בעקבות זאת חדרו מים רבים לחדר השינה וניזוקו שטיח גדול ושמיכת פוך. כמו כן ניזוקה התקרה הפנימית והריצוף שהשטיח דהה עליו. כל התנהלות החברה היתה רשלנית, חצופה, ומרושעת. עד היום, כמעט 3 חדשים מאז הארוע, לא קיבלתי כל פצוי עבור תיקון הגג, השטיח, והשמיכה. עבור כל התיקונים שילמתי מכספי סך העולה על 6000 ש"ח.כל פניותי לסוכן הביטוח (חברת ג'י.בי.או) לבקשותי לקבל את הפצוי המגיע לי ואת ההסבר מדוע העניין מתעקב עלו בתוהו. ברצוני לקבל ייעוץ משפטי, כיצד אני יכולה לקבל פצוי הולם מחברת איילון עבור הנזק הממשי שניגרם לי והנזק הנפשי, הצער ועגמת הנפש שניגרמו לי.
|
עגמת נפש |
סוג הנזק : |
פצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|