|
|
|
|
|
|
סירוב חברת איילון לעמוד בתנאי הפוליסה |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
ת.ד 10957 ר"ג, 52008 |
כתובת: |
מחלקת ביטוחי שיניים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הנני מחזיק בפוליסת ביטוח שיניים בתוכנית משקם+ שתלים של אגף בריאות תחום השיניים בחברת הביטוח איילון אשר בתוקף עד 31/03/2012. בחודש יוני 2010 הגיש ד"ר אדנבורג (רופא שיניים) תכנית לביטוח שכוללת החלפת קטר זמני בקבוע + מבנה. קטר זה קיים מגיל 11 (כיום אני בן 21) ועל כן חייבים להחליף אותו מכיוון שמדובר בעניין רפואי דחוף, יתרה מזאת בקשת התכנית עומדת בתנאי הפוליסה כפי שמצויין בספר של חברת איילון מכיוון שהקטר הזמני החל ליסוג מן החניכיים ונוצר מצב של עששת וחדירה של מזון שיכול לגרום לריקבון של השן ולאיבודה. אוסיף ואציין כי הנציגה הבכירה איריס בחברת הביטוח מסרבת לענות לשיחות ממני במשך כל התקופה ושוחחנו רק פעם אחת כאשר קיבלתי הודעת סירוב כאשר יתר הנציגות פשוט לא יודעות את העבודה בתחום ביטוחי השיניים.
|
בריאותי, עוגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
קבלת התוכנית כפי שהוגשה על ידי ד"ר אדנבורג+ פיצוי כספי על עוגמת נפש ובזבוז זמן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חברת ביטוח איילון שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|