פרטי התלונה

תלונות חברת ביטוח איילון

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אטימות וחסר איכפתיות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו תושבי אזור ירושלים.
ביום שישי נסענו לתל אביב והאלטרנטור הלך לנו באמצע הדרך. איכשהו הצלחנו לסחוב את הרכב לרחוב צדדי בתל אביב שם החננו אותו. משם לקחנו מונית לאן שהיינו צריכים.
במוצש, שהיינו כבר באזור ירושלים, צלצלנו ל"איילון" שיגררו את הרכב.
ואז הם אמרו לנו שכדי שהם יקחו את הרכב חייב לעמוד מישהו ליד האוטו. חייב.
וכאן מתחילה הסאגה.
אמרנו להם, שאנחנו תושבי אזור ירושלים, ולא הגיוני שנסע באוטובוס+ מונית רק כדי לעמוד ליד האוטו עד שהגרר יואיל בטובו לבוא. ואז נצטרך לקחת אוטובוס חזרה לאזור ירושלים. ובמיוחד ש"איילון" לא מתחייבים לנו על שעה שהגרר יבוא, אלא על טווח שעות מסוים.
וגם הם לא מבטיחים לנו שכשהם מגיעים לקחת את האוטו הם ישר יוצאים לאזור שלנו, אלא יכולים להתמהמה עם זה מספר שעות.
אין לנו מישהו מאזור המרכז משועמם ברמות כאלו שיכול לרבוץ כמה שעות טובות ליד רכב חונה ולחכות. פשוט אין. מה לעשות שאנחנו אנשים עובדים? וכנל הידידים שלנו?


היום, כל היום היינו איתם בטלפונים. וחוץ מ"אדוני, אנחנו מבינים אותך" שנאמר בטון מתקתק לא יצא מזה כלום "אלו הנהלים. נקודה" היה המשפט מפתח שלהם.
דיברנו עם המנהל,ואבו- מנהל ולא יצא מזה כלום.

כספי סוג הנזק :
שיגררו את הרכב כמו שצריך פתרון נדרש :

חברת ביטוח איילון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה