פרטי התלונה

תלונות איי די דיזיין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחורה פגומה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רצינו לשתף אותך באכזבה שהיתאכזבנו מחברת איי די דיזיין .לפני כשנה וחצי רכשנו 2 ספות מעור במחיר של 3000 ₪ כל אחת, הספות נראו באיכות טובה וכמובן עם השם הטוב של איי די דיזיין לא הססנו ורכשנו אותם.נציין כי השרות שניתן לנו שם היה מצוין ולכן גם חזרנו ורכשנו גם כיסאות בר ועוד כל מיני מוצרי נוי לבית .
בכל אופן לאחר כשנה התחילו להיפרם התיפורים מהידית של הספה וכעבור חודשיים ראיתי שזה הולך ומחמיר אז התקשרתי לשירות וביקשתי שיבואו לתקן הם ביקשו 180 ₪ עלות טכנאי וכעבור כ 5 חודשים מאוחר יותר נראו סימנים של פיצוצים בעור ושריטות וגם התחיל להיפרם מהידית בכורסא השניה ושוב קראנו לטכנאי ושוב שלימנו 180 ₪ (ורצינו לציין שאנחנו זוג צעיר ואין מי שיהרוס את הספות וכמובן שהספות תוחזקו בצורה הכי טובה שאפשר )וביקשתי לדבר עם האחראית והיא אמרה לי שצריך להביא מומחה לעורות וצריך לשלם לו עוד 400 ₪ .רציתי לדעת אם אנחנו משלמים כ"כ הרבה כסף עבור כורסא לא היה מי הנכון שהן יחזיקו מעמד לפחות כמו כורסא של 500 ₪ ולא של 3000 ₪ .הם לא היו מוכנים לפצות אותנו ולא היו מוכנים לזכות או להחליף למרות שביקשנו שיזכו אותנו בכמה שירצו וניקנה משהו אחר
אשמח אם תוכל לנו
שיהיה לך יום נפלא
ותודה מראש
עלבון סוג הנזק :

איי די דיזיין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה