פרטי התלונה

תלונות איי די דיזיין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על שירות ומוצר פגום. נושא התלונה:
‏שבת ‏30 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הלח"י רמת גן כתובת:
הלח"י סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה30/10/2010 רכשתי שולחן "הוריקן" מנירוסטה. נציג בשם פטריק מסניף "געש" אמר כי המוצר יגיע בעוד כחודש במכולה וייצרו איתי קשר על-מנת לתאם את ההובלה.
אמרתי לפטריק שאני יכולה לעשות את ההובלה באופן עצמאי וביקשתי שיעבירו את המוצר לסניף "הלח"י". כמובטח, יצרו איתי קשר לאחר חודש, אך מפאת עבודות שיפוצים בביתי לא יכולתי להוביל את השולחן בעצמי ולכן בעלי, ששוחח עם נציגת השירות ביקש מכם לעשות את ההובלה בתשלום.
הנציגה טענה כי לא ניתן, האפשרות היחידה לעשות זאת היא להחזיר את השולחן לסניף ממנו נרכש, כמו כן, התהליך כולל פרוצדורה מאוד מורכבת וטענה בנוסף כי השולחן "תופס מקום" במחסן וזה נורא מפריע, מה שלא השאיר לנו הרבה ברירות. מה שהנציגה שכחה ליידע אותי, כי ברגע שאני מבצעת את ההובלה בעצמי, האחריות מתבטלת.
נאלצתי לבקש ממכר שיוביל בעבורי את השולחן ומשהשולחן הגיע נדהמתי לגלות כי המוצר היה עטוף בניילון רגיל בצורה רשלנית ולא מתאימה כראוי למוצר יד ראשונה שקונים במקום מכובד.
עקב השיפוצים לא פתחתי את המוצר בכדי שלא יינזק ולהפתעתי משנסתיימו השיפוצים לאחר שבוע נמצאו שריטות על השולחן ומיד התקשרתי לנציגה והיא הציעה לשלוח נציג מטעמם בתמורה ל-180 ₪ על-מנת שיבדוק את הנזק. ידעתי שהצדק איתי ולכן הסכמתי לתת את מספר האשראי.
הנציג הגיע לאחר שבועיים והראיתי לו את השריטות, הוא הסכים איתי כי מדובר בשריטות ייצור ולא כתוצאה מהובלה, אך למרבה הצער שכח להביא אתו את המצלמה, מה שמצביע על חוסר מקצועיות, ונאלץ לצלם במצלמת הנייד שתמונתה איננה ברורה.
לאחר מספר ימים נציגה פנתה אליי על-מנת שאני אצלם ואשלח לה את התמונות עקב אי בהירות מהתמונות שניתנו לה על-ידי הנציג, צילמתי, שלחתי ואמרתי לה כי התמונות לא ייצאו ברורות בגלל שמדובר בשולחן נירוסטה ולכן כדאי או שישלחו נציג בשנית, או שתאפשר לי לשוחח עם הנציג שהיה בביתי. הנציגה אמרה שהיא תבדוק את התמונות ותחזור אליי.
מנהלת טכנית חזרה אליי ואמרה כי הדבר היחיד שניתן לעשות בנדון הוא לקבל חזרה את השולחן ולקנוס אותי ב30% מערכו. חשוב לי לציין כי השולחן איננו מיוצר במיוחד עבורנו.

עליי לציין כי הסיבה שרכשתי מכם את המוצר, הוא כי ידעתי שזוהי חברה גדולה שעל מוצריה ניתנת אחריות ושהשירות שלה איננו פחות טוב מהמוצר, שאלו מוצרים שאני משלמת בהתאם למוצר אותו אני מקבלת שהוא בעל גימור גבוה.
חוסר המקצועיות של נציגכם היה מאכזב, יחד עם זאת, השירות שניתן היה מעציב וכלל וכלל שלא ציפיתי לו מחברתכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר הפגום שניתן לי מהחברה בחדש פתרון נדרש :

איי די דיזיין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה