פרטי התלונה

תלונות איי די דיזיין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון מרמת גימור המוצר ושירות לקוחות. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
דרך בר- יהודה נשר, תל-חנן , חיפה כתובת:
בן יהודה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 19.12.10 ביצענו רכישה בחנות IDdesign סניף בן יהודה ,נשר חיפה באמצעות נציג בשם איליאגויוב שמעון, הקנייה כללה ספה דו ותלת מדגם moona בד 4000.
את הספות קיבלנו בתאריך ה- 6.02.11.
מצ"ב העתק חשבונית מס' 8416349.
ספת הדו הגיעה פגומה , בגב הספה ישנו שקע/מכה (כאילו חסר חלק). יתרה מכך הבד לא מתוח ולא אחיד. בנוסף, ישנם הבדלי גובה בידיות הספות (בין שמאל לימין) וניתן להבחין בזאת.
ברצוני לציין שזו לא הפעם הראשונה בה אנו רוכשים מוצרים מ-איי די דיזיין. . קנייה של סלון זה באה כפועל יוצא ממצב בו הסלון אותו רכשנו לפני שנתיים התגלו בו פגמים בעור (הסלון נרכש ב- 12-8-2008) ולאחר הגעתו של נציג מבית IDdesign בשם עידו כוכבי בתאריך 22.11.10 (בתשלום של 180 ₪) הוחלט שלאור המצב נקבל זיכוי חלקי ובתוספת תשלום נחליף את הסלון.
ברצוני לציין בנוסף שביום ההספקה ב- 6.02.11 המובילים הגיעו באיחור (מעבר לטווח הזמן ) מה שדרש ממני אודליה להפסיד יום עבודה. ומצד המובילים לא התקבלה אפילו התנצלות. ובנוסף בזמן הובלת הספות שברו המובילים דבר נוי אשר היה תלוי בכניסה לדלת ושוב סליחה לא התקבלה!! ומכיוון שספת התלת הגיעה ללא סופית גומי והמובילים גררו את ספה שרטו את המרצפות וכיו"ב ושוב סליחה אפילו לא התקבלה!!!
ברצוני לציין כי אנו מאוד מאוכזבים ברמת השירות מצד המובילים ומרת גימור המוצר בייחוד שכבר חווינו אכזבה קודמת לזו עם הסלון הקודם .
כאשר יצרתי קשר עם שירות הלקוחות נציגות בשם חן ובת אל בנוגע לעיל תיאמו ביקור של איש שירות שהגיע בתאריך 16.2.11, בחן את המוצרים והחליט שלאור המצב והפגמים תילקח הספה הדו בלבד לתיקון!!!
ברצוני להבין לאחר עוגמת הנפש שנוצרה כתוצאה ממוצר שהגיע פגום פתרונו של איש השירות היה כי המוצר יתוקן??! במצב זה הנני פונה בבקשה כי לאור כל האמור אקבל ספה חדשה ולא ספה מתוקנת .
הרי המוצר לא נהרס בגללי אז מדוע שלא אקבל מוצר חדש שיספק את רצוני בחווית קנייה הזו ויחפה על הליקויים בספה הקודמת והטרטור וישאיר אותי לקוח מרוצה.
בחרנו ב "IDdesign " מתוך צורך של תחושת ביטחון ומתוך אמונה בטיב ואיכות המוצר. מטרת הפניה הינה לקבל מענה הולם לבעייתנו וטיפול הולם לכל הנוגעים בדבר מטעמכם. אנו מצפים מחב' בעלת מוניטין כשלכם, להצדיק את החלטתנו לרכוש דרככם ולספק לנו את המוצרים בצורה ראויה ומכבדת. עוד אציין, כי נאלצנו להשקיע זמן יקר בכל העניין המיותר והמאכזב הנ"ל, נאלצנו לכעוס,להתרגז ושוב להתאכזב. אני פונה בבקשה לקבל טיפול ראוי ולסיים את הפרשייה הזו בצורה חיובית.
ברצוני להוסיף שמכתב זה נשלח לשירות לקוחות איי די דיזיין ולטענת נציגה בשם מורן שהיצגה את עצמה כמנהלת שירות טכני טענה כי לא ניתן לפנות עם מכתב זה לאף אחד מההנהלה מלבד לה כי היא אחראית לפניות מסוג זה מה שמאוד הפתיע אותי...האם אירועים מסוג זה לא ניתן להפנות למנכ"ל החברה או למי מטעמו?? מפתיע ומאכזב מאוד.
לאחר 48 שעות משליחת המכתב חזרה אליי מורן ואמרה כי ההחלטה נשארת בעינה וחוץ מלמשוך את הספות לתיקון אין לי פיתרון אחר.
לסיכום לא הוצע שום פיתרון הולם ובנוסף לא נראה כי התחשבו במכלול הדברים שהוצגו במכתב זה קרי פיצוי בגין גרימת נזק,החלפת הספה לחדשה ובנוסף פיצוי בגין הזמן האבוד ועוגמת הנפש שנגרמה.
אודה לכם על עזרתכם וטיפולכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת סלון פתרון נדרש :

איי די דיזיין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה