פרטי התלונה

תלונות איי די דיזיין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דחיית מועד אספקת סחורה בפעם ה- 3 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏31 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
געש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו סחורה ( פינת אוכל /מזנון/ספת עור/2כורסאות/שולחן לסלון ) בינואר 2011 נאמר לנו ונכתב כי בראשית מאי לכל המאוחר הסחורה תגיע . את פינת האוכל והמזנון קיבלנו . בראשית מאי התקשרנו אמרו שתגיע באמצע מאי ( יזום על ידינו ) באמצע מאי התקשרנו שוב אמרו בסוף החודש אז גם אתמול התקשרנו אמרו לנו באמצע יוני הספה תגיע שאר הסחורה נמצאת . בהתאם לכך אני כבר מסרתי את הריהוט הישן בביתי ( יושבים על כיסאות פלסטיק במקום סלון ) כי נראה לא הגיוני שלוקח כ- 5-6 חודשים לייצר ולייבא ספה ! אני רוצה פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמת לנו והיחס המזלזל מצד החנות שלא יזמו אפילו פעם אחת שיחה ( חוץ מלרדוף אחרינו ברמה היומית בתחילת הדרך לסגור את העיסקה ) אבל אח"כ זה היה "שגר ושכח את הלקוח..." גם כעת אומרים שאנחנו חוצפנים שמתעצבנים שהסחורה לא הגיע ( לטענתם הגיע אבל פגומה - דבר שלא ראינו אפילו בעין אז פשוט לא מאמין להם ) . עד עכשיו אנו נמנאים מלהזמין חברים הביתה שלא ישבו על כסאות פלסטיק בסלון .
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל את הסחורה ולקבל פיצוי הולם על עוגמת הנפש שנגרמת לנו פתרון נדרש :

איי די דיזיין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה