|
|
|
|
|
|
דחיית מועד אספקת סחורה בפעם ה- 3 |
נושא התלונה: |
יום שלישי 31 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
געש |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשנו סחורה ( פינת אוכל /מזנון/ספת עור/2כורסאות/שולחן לסלון ) בינואר 2011 נאמר לנו ונכתב כי בראשית מאי לכל המאוחר הסחורה תגיע . את פינת האוכל והמזנון קיבלנו . בראשית מאי התקשרנו אמרו שתגיע באמצע מאי ( יזום על ידינו ) באמצע מאי התקשרנו שוב אמרו בסוף החודש אז גם אתמול התקשרנו אמרו לנו באמצע יוני הספה תגיע שאר הסחורה נמצאת . בהתאם לכך אני כבר מסרתי את הריהוט הישן בביתי ( יושבים על כיסאות פלסטיק במקום סלון ) כי נראה לא הגיוני שלוקח כ- 5-6 חודשים לייצר ולייבא ספה ! אני רוצה פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמת לנו והיחס המזלזל מצד החנות שלא יזמו אפילו פעם אחת שיחה ( חוץ מלרדוף אחרינו ברמה היומית בתחילת הדרך לסגור את העיסקה ) אבל אח"כ זה היה "שגר ושכח את הלקוח..." גם כעת אומרים שאנחנו חוצפנים שמתעצבנים שהסחורה לא הגיע ( לטענתם הגיע אבל פגומה - דבר שלא ראינו אפילו בעין אז פשוט לא מאמין להם ) . עד עכשיו אנו נמנאים מלהזמין חברים הביתה שלא ישבו על כסאות פלסטיק בסלון .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לקבל את הסחורה ולקבל פיצוי הולם על עוגמת הנפש שנגרמת לנו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
איי די דיזיין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|