בקשה לביטול עסקה עקב מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום ראשון 21 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הלח"י 2, בני ברק |
כתובת: |
בני ברק, דיזיין סנטר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מחברת אי.די.דיזיין פינת אוכל הכוללת שולחן ו-8 כסאות + מזנון בסכום של למעלה מ-14,000 ש"ח. מיד בזמן האספקה התברר כי הכיסאות אינם תקינים ומתקין של החברה שהגיע לבדוק אמר שצריך להחליף 6 מהם. בחברה נמסר לי שכסאות אלו היו האחרונים במלאי ואין להם אחרים. לאחר פניות חוזרות ונשנות הם "הסכימו" שאני אשדרג לכסאות אחרים בתוספת כסף או שאוכל לבטל את הכסאות בלבד ולא את כל פינת האוכל (כולל השולחן) כי השולחן תקין - פינת האוכל לבדה עלתה מעל 12,000 ש"ח (הכיסאות 4,000). אני לא מבין איך יכול להיות שהם מכריחים אותי לקחת את השולחן כשברור שאם אני אנסה לרכוש כסאות בנפרד בכל מקום אני אשלם מחיר גבוה מאוד.
כמו כן, אני רוצה לציין ששום פיצוי לא הוצע לי ע"י בית העסק והם אומרים שהם עושים טובה שהם נותנים לי הנחה עבור כיסאות אחרים בהם אני לא מעוניין.
דבר נוסף, העסקה בוצעה עבור ריהוט חדש ולא עודפים / תצוגה.
בשיחתינו האחרונה, נאמר לי שהם יוכלו להזמין לי את הכיסאות שהזמנתי אבל אצטרך להמתין תקופה של 3-4 חודשים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ביטול עסקה עבור פינת האוכל במלואה (שולחן ו-8 כסאות) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|