פרטי התלונה

תלונות איי די דיזיין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כסא משרדי שנרכש ועליו אחריות- אך לא מוכנים לתקן נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הלח"י 2 בני ברק כתובת:
אי די דיזיין תא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-16.12.10 רכשתי כסא משרדי בחנות אי די דיזיין בסניף ת"א. עם הכיסא באה אחריות לשנה. לצערי, לפני 3 חודשים החלה להתקלף ידית הניקל השמאלית. כאשר ניסיתי ליצור קשר טלפוני עם הסניף לא היה מענה. אפילו הגעתי לחנות באופן עצמאי ושלחו אותי חזרה הביתה בטענה כי עלי להתקשר לשירות הלקוחות. אז פיניתי לשירות הלוקות של החברה והם שלחו "מומחה" שיבדוק את הידית. הם מצידם טענו כי הנזק שנגרם הוא באשמתי ולכן עליי לשלם אם אני רוצה שיחליפו לי את הידיות. טענה זו אינה סבירה כיוון שרק ידית אחת החלה להתקלף, ואם הייתי עושה "שימוש לא נכון" במוצר, כפי שטענו, שתי הידיות היו צריכות להתקלף. בנוסף, אינני רוצה להחליף את שתי הידיות, אלאא את האחת שהתקלפה. אינני מבינה מדוע עלי לשלם על החלפת הידיות כאשר רכשתי את הכיסא עם אחריות מלאה לשנה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לפי דעתי על החברה להחליף את הידית ללא כל תשלום כפי שמצופה על כסא שנרכש באחריות והיא עודה תקפה. פתרון נדרש :

איי די דיזיין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה