פרטי התלונה

תלונות איי די דיזיין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בלוחות זמנים ואספקה חלקית של מרכיב עסקה והטעייה מכוונת של לקוחותiv נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בני ברק לח"י 2 כתובת:
בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי שולחן +כסאות מאיי די דיזיין בתאריך13/7/2011 על גבי ההזמנה צויין שהכסאות יגיעו עד תאריך 20/9
כמבן שהכסאות לא הגיעו ואף אחד ממנהלי החנות לא טרח להתקשר בניגוד לשלב המכירה בו הם משתדלים מאוד לרצות את הלקוח, יצרתי עמם קשר והם אמרו אל דאגה הכסאות יגיעו בתאריך 25/9 ואז אחרי יום שוב התקשרו וטענו שהתבלבלו והכסאות יגיעו בתאריך 25/10 ביקשתי לבטל את העיסקה הם הסכימו, אך בלשונם הפתלתלה הם אמרו שיישלחו לי כסאות חלופיים לחג ראש השנה ושהם ינסו לזרז את התהליך, מאחר והייתי בלחץ של החג הסכמתי.
בתאריך 25/10 הייתי בחו"ל ושחזרתי בתאריך 27/10 מייד התקשרתי והתנצלתי שהם בטח חיפשו אותי אך לא הייתי ובזילזול גמור ענה לי איתי שעד רגע זה הזדהה כמנהל הסניף ואמר לי גברתי הכסאות יגיעו בסוף נובמבר
כעסתי ואמרתי לו מיד ללא כל דיחוי לבטל את העיסקה הוא אמר לי "מטפל". בפועל אף נציג של הרשת לא יצר איתנו קשר ביום ג' 1/11/11ראיתי שאין כל מענה או תגובה מהם החלטתנו בעלי ואני לנסוע לרמת גן לחנות עצמה. ישב מולנו שוב אותו איתי שאמר שהוא כלל לא טיפל בתלונתי מיום חמישי ה27/10/11 ובזילזול אמר לי שבשביל 20 יום אני עושה בלאגן??
היינו המומים ואמרתי לו שאני לא מאמינה לו בכלל וכך ההתנהלות איתם בחצי השנה האחרונה ואני מבקשת בכל לשון של בקשה לבטל את העיסקה . לפתע הוא אמר שהוא בכלל לא המנהל והוא יפנה את התלונה למנהל ויחזרו אלינו. מיתר לציין כי לכל אורך הדרך ביקשנו לשוחח עם יונתן המנהל וכל בקשותינו לא נענו כלל,
כמובן שאף אחד לא חזר אלינו וביום למחרת ניסינו אני ובעלי בכל שעות היום לדבר עם מנהל הסניף (יונתן)שאמר שהוא לא יוצא ממשרדו בכדי לדבר עם לקוחות. יאיר בעלי פנה לשרות לקוחות אשר ניסו לשכנע אותו לקבל פיצוי אך דבר לא שכנע אותנו ואמרנו להם חד משמעית שאנו מבקשים לבטל את העיסקה כולה השיחה היתה מול נציגת שרות לקוחות העונה לשם נטע לי. היא הסכימה איתו ואמרה שיתקשרו לתאם איתנו מועד הגעתם לפנוי השולחן שהגיע במועדו ללא הכסאות .ובעצם כבלו אותנו לעיסקה כאשר מראש ידעו שהכסאות יגיעו מאוחר יותר. בתמימותנו ומתוך אמונה ברשת היוקרתית הסכמנו לקבל את השולחן לפני הכסאות אך מבחינתנו הוא עומד כפסל ללא שימוש ומהווה יחידה אחת ועיסקה אחת שלמה עם הכסאות בלבד!

אף אחד כמובן לא יצר עימנו קשר והיום לאחר דקות ארוכות של המתנה שוב למנהל הסניף ברמת גן שלא ניתן לדבר איתו רק דרך שרות לקוחות נאמר לנו שהעיסקה לא תבוטל ואנחנו נקבל את הכסאות לכשהם יגיעו.

את לא מאמינה לרמת הזילזול שגרמה לעצבנות וחוסר אמון במצידנו בחנות כל כך יוקרתית שנתנו בנו אמוננו.

מאחר וכשאת מתקשרת נאמר לך שכל השיחות מוקלטות אני מבקשת האם ניתן לקבל תמלילים מהם? האם אתם יכולים לדרוש זאת?


שורה תחתונה אף אחד לא יצר איתנו קשר . הקשר נוצר רק מצידנו וגם אז זכינו לדחיות מצדם בטוענה שיטופל וייבדק אך בעצם הם סתם ניסו למשוך זמן.
עלבון סוג הנזק :
הבנה שהעסקה היא אחת והיא כוללת שולחן וכיסאות כפי שרשום בקבלת התשלום פתרון נדרש :

איי די דיזיין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה