פרטי התלונה

תלונות איי די דיזיין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
געש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנו ביצענו עסקה בתאריך 10.12.2011 בשעה 13:06 של ספת עור בסך 15,200 ש"ח בסניף געש של איי די דיזיין. לאור בעיה בתהליך ההובלה, ביצענו ביטול של העסקה בתאריך 15.12.11 דרך מנהל הסניף, פטריק, בו התבצעה הרכישה. הביטול נעשה בע"פ בטלפון וכאשר ביקשנו ממנהל הסניף אסמכתא לפקודת הביטול או לחילופין כאשר ביקשנו להעביר את הבקשה שלנו לביטול בפקס אליו, נאמר לנו על ידו שאין שום צורך ואפילו שאין אפשרות כזו. מה שהסתבר בדיעבד כניסיון שלו למסמס את תאריך הבקשה שלנו לביטול העסקה.
ע"פ חוק "תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 " אשר נכנס לתוקפו ב 14/12/10. סעיף 4 (א) "אופן החזרת התמורה" - "(א) החזרת התמורה, כאמור בתקנה 3, תהיה במועד ביטול העסקה, ככל שניתן או במועד הקרוב ביותר לכך ולא מאוחר משבעה ימי עסקים ותיעשה באותו אופן שנעשה בו התשלום; " .
כאמור מאז ביטול העסקה עברו 17 ימי עסקים וטרם הוחזרה התמורה מה שמוכיח כי התבצעה עבירה חד משמעית של החוק. בנוסף על כך, לאחר שיחה עם נעמי ועם לי משירות הלקוחות של החברה, נאמר לי כי הנהלת חשבונות קיבלו את הבקשה רק ב- 01.01.2012 והחל מתאריך זה יש להם 14 ימי עסקים לטפל בבקשה. כמו כן, כאשר ביקשתי לדבר עם גורם מוסמך מהם ע"מ להבין היכן התהליך עומד נאמר לי ואני מצטט "רק המנכ"ל מעלי, אין לך עם מי לדבר". משמעות הדבר שעד ה- 18.01.2012 יעברו 25 ימי עסקים, כמעט פי 4 מהמותר בחוק. אפילו היום,09.01.2012, כאשר ניסיתי לקבל תשובות מהנציגה(לי) נאמר לי שאין מה לעשות, אלו הנהלים של החברה ושהיא לא יודעת איפה התהליך עומד. כאשר ביקשתי לדבר עם סמכות בכירה יותר אז שוב נעניתי בשלילה ונאמר לי שאין מנהלים בשירות לקוחות אלא רק המנכ"ל. בכל הניסיונות שלי לקבל תשובה לגבי התהליך נתקלתי באוזלת יד בלתי סבירה מצד החברה.
עד עצם היום הזה לא קיבלתי את התמורה בגין ביטול העסקה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי נוסף על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

איי די דיזיין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה