פרטי התלונה

תלונות איי די דיזיין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כסאות מעור שנסדקו ונקרעו והשירות נסדק אף הוא נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים רכשנו 10 כסאות מעור לביתנו החדש. שמחים ומאושרים חשבנו כי הכסאות ישמשו אותנו זמן רב.
השמחה לא נמשכה כמצופה, ולאחר כשנתיים התגלו סדקים וקרעים בכסאות, בתוך שימוש שוטף בהם.
כיוון שרכשנו את הכסאות בחנות אמינה (כך חשבנו לפחות) יצרתי קשר עם שירות הלקוחות כדי לראות מה ניתן לעשות.
מכאן החלו הסדקים להופיע לא רק בכסאות אלא גם בשירות.
בשלב הראשון ענבל בקשה מאיתנו 200 ש"ח "כדי להביא איש שירות שיראה מה הבעיה והאם ניתן לתקן". לאחר דין ודברים הסתבר שניתן לשלוח תמונה במייל רק כדי לבדוק האם הכסאות ניתנים לתיקון ואין שום צורך בהגעה של איש שירות או בתשלום של 200 ש"ח. עד כאן הסדק הראשון.
לאחר דין ודברים הוצע לי זיכוי של 40% על הכסאות הישנים "כדי שאהיה מרוצה".
טרחתי והגעתי לאחד הסניפים. שם הסתבר שכסאות העור, ללא יוצא דופן כולם עולים 1290 ש"ח, למעט סוג אחד שכונה "הדגם המשופר" של מה שיש לנו וכתוב עליו "דמוי עור" ולא עור. הסדק בשירות התרחב.
התקשרתי חזרה וענתה לי אלה. לאחר דין ודברים איתה, היא חזרה אלי עם זיכוי של 50%, וש"אלך לקראתך היכן שאפשר - רק תלכי לבדוק איזה דגם ספציפי את רוצה".
הלכתי שוב. בחרתי דגם. שעולה 1290 ש"ח, כי אין אחר. אגב בדרך שוטטנו בחנויות נוספות. מסתבר שאת הדגם שנסדק מוכרים לא רק באיי די דיזיין. המוכרים טענו כי מעולם לא היה להם הדגם הזה מעור. רק מדמוי עור.
בכל מקרה ניסיתי לחזור אל אלה. פעם אחת. היא לא היתה. השארתי הודעה. פעם שניה דברתי עם לי שלא מצאה כל התכתבות בנושא והבטיחה להשאיר הודעה.
פעם שלישית שוב דיברתי עם לי. כיוון שאלה לא חזרה אלי, ניסיתי להמשיך את הדיון עם לי. בהתחלה היא טענה כי לא דברתי איתם אלא במרץ 2011. בסוף היא מצאה את האבידה. מובן שסיפרתי את הסיפור מההתחלה.
ניסיתי להבין כיצד אני יכולה לקבל 10 כסאות במחיר שאינו מופקע - 1290 ש"ח פחות זיכוי קטן יחסית (50% ממחיר של כסא שהיה בזמנו בהנחה שאינה קיימת עוד) וללא אלטרנטיבות אחרות של כסאות זולים יותר בחנות זו.
בפועל - התשובה שקבלתי היתה - אני לא יודעת מה המחירים בחנויות שלנו (ומי אם לא שירות לקוחות ידע....) או שתוותרי על הזיכוי - כלומר שילמתי כ 5600 ש"ח על 10 כסאות ששימשו אותי שנתיים וניתן לזרוק אותם לפח כיוון שהם קרועים לגמרי, או שהיא "תעשה לי טובה" ותיתן לי זיכוי שיביא אותי להוצאה כספית כבדה של כ 10,000 ש"ח עבור 10 כסאות (או במקרה הטוב שהם יתנו לי את ההנחה הקיימת בחנות אצא עם נזק של כ 7500 ש"ח "בלבד").

ההתנהלות של שירות הלקוחות שהעבירו אותי בין 3 אנשי שירות שכל אחד בא עם גישה אחרת (ויש לציין לטובה את אלה שלפחות ניסתה למצוא דרך למציאת הבעיה בשונה מענבל ולי שרק חשבו אין להגיד לא), אי החזרת הטלפונים והתשובה החלקית והלא ממצה אינם מקובלים כלל.
כניראה שלא רק הכסאות באיי די דזיין סדוקים וקרועים, גם שירות הלקוחות.
כספי סוג הנזק :
החזרת כסף / סידור כספי הוגן לכסאות חלופיים פתרון נדרש :

איי די דיזיין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה