פרטי התלונה

תלונות איי די דיזיין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות/אחריות למוצר פגום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הלח"י 2 כתובת:
רמת גן/בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
16.10.12
במהלך חודש יולי 2010 קיבלנו שטיח מדגם סטורם שאותו קנינו בכספי זיכוי שניתנן לנו כפיצוי עבור סלון וכסאות פינת אוכל שנרכשו כשלוש שנים לפני כן והיו מאיכות ירודה ביותר, על אף מחיר הקנייה הגבוה שלהם.
השטיח שנמכר לנו ע"י המוכר תומר לוטאטי בסניף איי די דיזיין ברמת גן, הוצג בתור הדגם האיכותי יותר מבין השטיחים מאותו סגנון עיצובי, עלה עשרות אחוזים יותר מדגם שנראה דומה לו מאוד ועליו הובטח לנו כי:
א. האחריות הינה שנתיים (בניגוד לדגם הזול שנמכר ללא אחריות).
ב. התפירה שלו הינה איכותית וללא שום חשש מפרימת חוטים כולל אם יהיה שימוש בשואב אבק לנקותו.
נאמר לנו כי "איננו קונים ברחוב" וכי יש למוצר "אבא ואמא" אליהם נוכל לפנות על אף שאין שום סיכוי כי נזדקק לכך. על אף הנסיון המר עם הריהוט בעבר וכיון שהיינו מעוניינים להשתמש בזיכוי, החלטנו כי נרכוש את השטיח.
כבר במהלך הימים הראשונים שמנו לב כי סיבים מהשטיח נפרמים ונותרים על הרצפה. אחרי שהפכנו להיות משועבדים לנקיון הרצפה ואיסוף הסיבים כמעט באופן יומיומי ונוכחנו לדעת כי אצל חברים ומכרים שמחזיקים בשטיחים דומים, שנרכשו במקומות אחרים במחירים זולים בהרבה, החלטנו כעבור פרק זמן מסויים לגשת לחנות. תומר היה מופתע ואמר שהשטיחים הללו הם באיכות מעולה ומעולם לא היו כל תקלות מסוג זה, אך הודיע כי השטיח ייבדק. כעבור מספר ימים הודיע לנו כי הוחלט להחליף לנו את המוצר, שהינו אכן פגום. כיון שלא היה שטיח בצבע תואם במלאי, הודיע לנו תומר כי נצטרך להמתין מספר חודשים (לא פחות!) להגעת המשלוח הבא ובינתיים הציע לנו להמתין או לקחת שטיח בצבע אחר לתקופת הביניים. לקחנו שטיח אחר, שמעולם לא השתמשנו בו, אך ורק כערובה שתישאר אצלנו. השטיח הוחזר כעבור מספר חודשים כשהגיע שטיח בצבע המקורי, כשהוא סגור באריזה בה קיבלנו אותו. במהלך כל פרק הזמן הזה היינו למעשה ללא שטיח.
מובן שתקופת ההמתנה הארוכה מדי לא שימחה אותנו, שכן היינו ללא שטיח, אך תומר הבטיח מספר פעמים הן במהלך ההמתנה והן בעת קבלת המוצר כי אין לנו מה לדאוג וכי נקבל שטיח חדש עם אחריות חדשה ומלאה לשנתיים, דבר עליו עמדנו, לאור הנסיון הרע עם השטיח המקורי.
לצערנו הרב נוכחנו לדעת כי השטיח שקיבלנו סובל גם הוא מאותן תקלות של השטיח המקורי וגם הוא נפרם ומותיר סיבים על הרצפה. כיון שמאבק מול חנויות, על כל בזבוז הזמן והאנרגיה הכרוכים בו לא היה בראש מעייננו כאנשים עובדים ועסוקים, לאור העובדה שאשתי היתה בהריון ואח"כ ילדה ובמהלך חלק מהזמן גם לא היינו בארץ, לא פנינו שוב לחברה, על אף שסבלנו באופן רצוף גם מהשטיח המוחלף ואספנו כמעט מדי יום את הסיבים הנפרמים ממנו.
לאחרונה (בחוה"מ סוכות 2012), כאשר ביתנו התינוקת החלה לזחול ולהכניס לפיה מכל הבא ליד כולל סיבי השטיח, החלטנו כי לא נוכל לסבול יותר את המצאותו בסלון הבית ולכן פניתי שוב לחנות, כמובן, פחות משנתיים לאחר קבלת השטיח.
בבואי לחנות נאמר לי כי תומר לוטאטי כבר אינו עובד בחנות, אך איש מכירות בשם מקסים, היה מופתע (שוב) מאוד מכך שהשטיח נפרם, טען שוב שמדובר במוצר מעולה ואמר כי אקבל שירות, אך הדבר יקח מספר ימים, כי המנהל (בחור בשם יוסי) נמצא בחופשה. מקסים ביקש כי אשאיר את השטיח בחנות ואמר לי כי יחזור אליי כשיאתר את פרטי העסקה. הוא אכן חזר אליי יום למחרת ואמר כי איתר את העסקה ואת ההסטוריה וראה כי מדובר בשטיח שלא עברו שנתיים מיום מסירתו והוא אכן תחת אחריות אם כך.
כעבור כשבוע וחצי ומשלא שמעתי שום דבר מהחנות, התקשרתי שוב ונאמר לי ע"י מוכר אחר (לא מקסים), כי יוסי החליט שהשטיח לא באחריות וכי על שטיח זה כלל אינה מוצעת אחריות ולא הוצעה מעולם ולכן אני מוזמן לבוא לאסוף את השטיח מהחנות. מובן שלא קיבלתי את טענות המוכר וביקשתי לדאוג לכך שיוסי יחזור אליי טלפונית בהקדם.
יוסי יצר איתי קשר רק מספר ימים לאחר מכן ואמר לי כי הוא מכיר אותי (מעולם לא פגשתי או דיברתי איתו לפני כן...) והוא זה שאישר לי את החלפת השטיח שמונה חודשים לפני כן וציין כי לשטיח ישנה רק שנה אחריות ולכן לא יוחלף ולא יתוקן. את הטענות שלי כי השטיח נמכר ע"י תומר עם שנתיים אחריות הוא לא קיבל וביקש ממני להמציא מסמך עם ציון כזה בכתב כדי לקבל שירות.
כיון שבמהלך התקופה בה נולדה בתי, ביצענו שינויים וסדר בדירה, לא הצלחתי למצוא את כל המסמכים הקשורים בשטיח, אך לאור העובדות הבאות:
1. השטיח נמכר לנו עם שנתיים אחריות (שכן אחרת לעולם לא היינו רוכשים אותו במחיר מופקע וכשבשוק כל כך הרבה אלטרנטיבות דומות וזולות בהרבה) ע"י תומר שגם ציין מפורשות במהלך ההחלפה האחרונה ובעת תקופת ההמתנה כי נקבל אחריות מלאה לשנתיים נוספות לאור כל הבלאגן שכרוך בהמתנה.
2. חוסר התיאום בגרסאות של מקסים המוכר בחנות (הודה שלשטיח שנתיים אחריות), יוסי (שטוען כי לשטיח ישנה רק שנה אחריות) והעובד השלישי (שטוען כי לשטיחים הללו אין כלל אחריות).
3. טענתו של יוסי כי השטיח הוחלף לפני שמונה חודשים (ואם אכן כך הדבר, הרי שמדובר על פרק זמן ארוך משנה מאז רכישת השטיח וקצר משנה מאז החלפתו) ולכן אמור להיות עדיין בתקופת אחריות גם עפ"י טענתו של יוסי כי מדובר במוצר עם אחריות לשנה.
נראה מעבר לכל ספק כי מדובר בנסיון התחמקות ממתן שירות שמגיע לנו כלקוחות (שגם כך שילמו על השטיח מחיר מופקע כלקוחות שבויים שעליהם להשתמש בזיכוי שניתן להם) בלא שום סיבה!
לאור העובדה ששטיח יקר כל כך, שמעולם לא נשאב ממנו אבק ומעולם אפילו לא טולטל או נחבט לצורך נקיון, אמור להחזיק משך שנים רבות, אינני מוכן לקבל כל פתרון שבו לא יוחלף השטיח בשטיח אחר. בושה וחרפה שחברה כל כך גדולה ורצינית בוחרת לנסות ולעייף לקוחות ותוך מענה שקרי ולא מתואם בין עובדיה שאמורים למסור גרסאות זהות ולכבד אחריות על מוצרים כחוק!
אודה לטיפולכם המהיר בענין.
בברכה,
אריאל שירן
054-4546475
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר במוצר אחר חדש ותקין! פתרון נדרש :

איי די דיזיין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה