פרטי התלונה

תלונות איי די דיזיין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כסאות עור נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
נשר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכב'
חברת אי. די דיזיין
הנושא : כסאות עור מתקלפים
לפני 3.5 שנים קנינו 4 כסאות בר מעור בחנות אי. די. דיזיין בנשר.
שילמנו עבורם 2800 ₪. שילמנו סכום כה יקר עבורם כי נאמר לנו שהם מאיכות מצוינת וגם חשבנו
שהרשת מוכרת מוצרים מעולים. בחודשים האחרונים ראינו שמופיעים סדקים ופיצוצים בארבעת הכיסאות. צילמנו את הכיסאות ושלחנו תלונה דרך האתר באינטרנט.
חזרו אלינו טלפונית ואמרו, שכדי לטפל בתלונה חייבים להזמין איש שרות הביתה בעלות של 250 ₪. בלעדי זה לא ניתן לטפל (למרות שצירפנו תמונות).....
לאחר ששילמנו ..איש השירות הגיע.. צילם את הכיסאות...ואמר שלא ניתן לתקן אותם.... כלומר, שילמנו לחינם 250 ₪.
חזי משרות הלקוחות צלצל לאחר שבוע ואמר שהם מציעים לנו 2 אפשרויות:
1 )נשלם 1200 ₪ וירפדו לנו את הכיסאות בבד. או
2 ) נקנה בחנותם כסאות אחרים והם יתנו לנו על הקנייה הנחה נוספת של 25%.
לא הסכמנו...סחורה כה יקרה ושוב להוציא סכומים גבוהים של כסף ???
כמו כן, אדם שפוי ובר דעת לא היה קונה שוב מסחורת הרשת והחנות לאחר שנכווה כ"כ קשה בקנייתו הראשונה. הוצאנו ממיטב כספנו בקנייה הראשונית מתוך אמונה שזוהי רשת מכובדת המוכרת מוצרים יוקרתיים מאיכות בדרגה ראשונה. לתדהמתנו ולצערנו הרב התבדנו ונוכחנו לדעת שהחנות סיפקה מוצרים ברמה ירודה ביותר.
האם החנות מספקת סחורה הטובה רק ל-3 שנים ???
לאחר מספר ימים צלצלתי ודיברתי עם אלה משרות לקוחות, והיא הציעה לי לקנות כל דבר בחנות
ולקבל זיכוי של 700 ₪, בתמורה שאחזיר את הכיסאות לחנות. אני חושבת שזו בושה לרשת כזו :
למכור סחורה לא איכותית (בלשון המעטה) ולגבות עליה סכום כה גבוה ולא פרופורציונלי כאילו הייתה זו סחורה ברמה גבוהה. זהו דבר שאינו מתקבל על הדעת!!!!!!!!!
א. לחייב אותנו לשלם 250 ₪ עבור הגעה של איש שירות (למרות ששלחנו תמונות...).
זוהי עוד דרך להרוויח כסף על חשבון ציבור הצרכנים.
ב. הפיצוי הינו מתחת לכל הגיון!!!
יש לציין שבעלי ואני חיים לבד בדירה ואנו המשתמשים הכמעט בלעדיים של הכיסאות. זה פשוט לא ייאמן ולא נתפס שסחורה תהיה פגומה וירודה בצורה שכזו.
בנוסף, שרות הלקוחות לקוי ולא מתקבל פיתרון הולם מצד רשת שמחשיבה עצמה ליוקרתית. המוצר לחלוטין לא תואם את המובטח.
אנו דורשים פיצוי הולם ומתאים.
בברכה,
דליה שורצבלט - טלפון:0526324152
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי של 1200 ש"ח כך שאנו נרפד הכסאות +250 ש"ח עבור ההגעה של איש השירות שהיה לחינם. סה"כ 1450 ש"ח פתרון נדרש :

איי די דיזיין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה