|
|
|
|
|
|
פגם במוצר כסאות עור שמתפרקים |
נושא התלונה: |
נוף אבשי |
שם/כינוי: |
יום ראשון 28 אפריל 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שפיים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשנו ב חודש פברואר 2012 רהוט בחנות החברה, בין היתר 3 כסאות בר מוגבהים מעור לבן ושלמנו מחיר עם הנחה בגלל הקניה הגדולה שלנו.
לאחר זמן מה החלו הכסאות להתפורר התחיל בראשון והיום הכל.
פניתי לחברה והם דאגו לידע אותי כי עברתי את האחריות(הספקה במרת כלומר 3 עד 4 שבועות) למרות כל ההסברים שלי ואיך זה ניראה הבנתי כי זה לא מעינינם לעזוא אלה בתשלום של טכנאי שיגיע ואחרי זה יחשבו את העלות הסופית ניתלים בגמר האחריות אך פגם לא מעניין אותם.
בקשתי לדבר עם בכיר אמרו כי יפנו אלי אך כאשר יתאפשר לו.
|
וכספי |
סוג הנזק : |
החלפה או תיקון הם רימו שקנינו עור בנייר המשלוח רשמו ד. עור לבן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
איי די דיזיין שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|