פרטי התלונה

תלונות מסע אחר

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין חידוש מנוי מבלי שפנו אלי ולמרות שביקשתי ביטולו מס' פעמים לא חוזרים אלי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חתמתי על מנוי לשנה עד חודש אוגוסט 2005, לירחון מסע אחר. בחודש ספטמבר 2005 קיבלתי להפתעתי מכתב ממסע אחר המברך אותי על כך שהחלטתי להמשיך את המנוי וכן חויבתי עבור מנוי חדש. למכתב הנ"ל לא קדמה כל פניה אלי, בכתב או בע"פ בעניין המשך המנוי. מאחר ואני לא מעוניין לחדש את המנוי התקשרתי ביום ג' 27/9/05 למערכת מסע אחר וענתה לי בחורה בשם טל משרות לקוחות אשר אמרה כי "אין בעיה לבטל רטרואקטיבית ויחזרו אלי תוך 48 שעות מהמערכת לאישור ביטול המנוי לאחר בדיקה עם חברת האשראי". מאחר ולא חזרו אלי, והמשיכו לחייב אותי גם בחודש אוקטובר, התקשרתי שוב ביום א' 30/10/05 ונציג לקוחות בשם דני אמר כי יחזרו אלי "בהקדם". עד היום טרם חזרו אלי ובמקביל המשיכו לחייב אותי גם בחודש נובמבר 2005. אבקש ביטול "חידוש" המנוי רטרואקטיבית מחודש אוגוסט 2005 והשבת הכספים אשר נגבו ממני בסך של 204 ש"ח (68x3).
כספי סוג הנזק :
אבקש ביטול "חידוש" המנוי רטרואקטיבית מחודש אוגוסט פתרון נדרש :

מסע אחר שירות לקוחות

, תגובה:
אודי איטח מנהל שירות ל שם ותפקיד:
הלקוח אכן חתם על מנוי לשנה בחודש אוגוסט 04, בחודש יולי 05 נשלח מכתב למנוי שמודיע על סיום המנוי וחידושו לשנה נוספת בתוך חודש מיום שליחת המכתב,במכתב גם צויין שאם הלקוח אינו מעוניין במנוי הוא יכול ליצור איתנו קשר,מכיוון שלא הגיעה תגובה מצד הלקוח המנוי חודש לשנה נוספת.
בספטמבר 05 פנה אלינו הלקוח בבקשה לבטל את המנוי,כבר למחרת ניסה ליצור איתו קשר נציג פיננסי אך לא הייתה תשובה בבית והושארה הודעה עם המספר הישיר של הנציג המטפל בתיק הלקוח.לאחר חודש פנה אלינו בחזרה הלקוח והביא לתשומת ליבנו שעדיין לא בוטל המנוי,עוד באותו היום המנוי בוטל והכסף הוחזר ללקוח באופן מלא.
תגובה:
המנוי בוטל והלקוח זוכה בכל הסכום של 456 ש"ח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה