פרטי התלונה

תלונות מסע אחר

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש מנוי למגזין ללא תיאום מראש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעבר, לפני כשנה וחצי, עשיתי מנוי למסע אחר. המנוי היה ב- 8 תשלומים עבור שנה וחצי.
לתדהמתי וללא שום הודעה בכתב, ראיתי בחיוב החודשי בכרטיס האשראי לחודש מרץ חיוב עבור מסע אחר. התקשרתי מייד לחלקת המנויים והתלוננתי. נאמר לי שהחיוב יוחזר במעמד חיוב כרטיס האשראי בחודש אפריל.
בחיוב לחודש אפריל המשיכו והורידו לי חיוב נוסף. התקשרתי למערכת, אולם לא הצלחתי לקבל מענה (מס' הטלפון מעביר באופן אוטומטי למענה קולי, שבו לא ניתן להשאיר הודעה) שלחתי הודעה דרך האתר, שלחתי מכתבים למערכת בפקס כפי המספרים הכתובים בגליון, שלחתי תזכורות, אולם ללא הצלחה, לא קיבלתי כל מענה.
ביאושי פניתי לחברת האשראי שהבטיחה לטפל ולהפסיק את החיוב החודשי.
ואכן בפירוט חשבון האשראי בחודש מאי, קיבלתי זיכוי, אולם עבור פעם אחת בלבד במקום פעמיים.
עד היום, טרם נעניתי, או קיבלתי איזשהו מכתב מהמגזין.
שאלתי העקרונית היא, האם זכאי כל אחד להכניס יד לכיס שלי ולחייב אותי כאוות נפשו? אף אחד לא תיאם איתי את חידוש המנוי, אף אחד לא פירט לי (גם לא בכתב) לכמה זמן המנוי. לא קרה לי אף פעם דבר כזה ואני מנויה מזה שנים ל-2 עיתונים יומיים.
זיכוי בגין החיוב הנוסף והבטחה בכתב כי לא אחוייב יותר ללא אישורי. פתרון נדרש :

מסע אחר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה