פרטי התלונה

תלונות סודה קלאב

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות שלא קויימו נושא התלונה:
‏יום שישי ‏19 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נציג שירות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל נכחתי ביום כיף של מערך המילואים בשפיים. ניגשתי ביוזמתי לנציגה של סודה קלאב ושאלתי על מבצע החזרת מכשיר ישן. היא ענתה לי בשמחה כי יש מבצע נהדר להחזר של 50 ש"ח עבור המכשיר הישן ובתמורה ל-199ש"ח אקבל מכשיר גדול+בלון גז+5 בקבוקי סירופ גדולים ו-3 בקבוקים להכנת המיץ. מכיוון שאני לא נוטה לקניות אימפולסיביות, אני יודעת שהמחיר הוא טוב ולכן חתמתי על העיסקה ושילמתי במקום. חיכיתי בבית לבוא השליח ואכן ביום שלישי הגיע השליח עם החבילה ישירות לביתי. עד כאן הכל התנהל כשורה ועל הצד הטוב ביותר. ברצוני לציין לטובה את נציגת השירות בשם מילי (כך חתמה על טופס ההזמנה) שאף הציעה לתת לי את מספר הפלאפון האישי שלה, אך אני בתמימותי ולצערי לא רציתי לקחת. כאשר בעלי הגיע הביתה ביום שלישי בערב החלטנו לפתוח את החבילה ונדהמנו לגלות כי בתוכה נמצא המכשיר, הבלון, בקבוק אחד בתוך המכשיר ושני פקקים של בקבוקים ושישה בקבוקי מיץ קטנים (בשתי שלישיות-דוגמיות). באותו הרגע התקשרתי למרכז השירות אך מכיוון שהיה סגור השארתי הודעה עם מספר הפלאפון שלי ושעות הנוחות לי ליצירת קשר. למחרת בשעה 12, לאחר שלא קיבלתי שום תגובה,. התקשרתי שוב למרכז השירות. ענתה לי בחורה שאיני זוכרת את שמה אך היא זכרה את שמי ואמרה שבדיוק התכוונה להתקשר אלי. סיפרתי לה את פרטי המקרה והיא הבטיחה שתחזור אלי. לאחר חצי שעה התקשרה אלי בחורה אחרת וגם לה סיפרתי את פרטי האירוע. בשעה 16 לערך התקשרה שוב אחת מהן וביקשה לדעת בדיוק מה הבטיחו לי ומה לא קיבלתי, אמרתי לה כי לא קיבלתי שלושה בקבוקים וחמישה בקבוקי סירופ ואם לא אקבל אותם אני מעוניינת לבטל את העיסקה שזה אומר לקבל את כספי בחזרה ואת המכשיר שהחזרתי וכמובן שאחזיר את מה שקיבלתי באריזה המקורית ללא שימוש.
עד לרגע זה לא קיבלתי שום תגובה נוספת ולכן החלטתי לפנות אליכם. במידה ומישהו מסודה קלאב יהיה איתי בקשר אני מתחייבת להודיע לכם במהירות האפשרית.
עוגמת נפש סוג הנזק :
רק לסיים את המקרה על הצד הטוב ביותר פתרון נדרש :

סודה קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
אילנית מנהלת קשרי לקוח שם ותפקיד:
טופל לשביעות רצון הלקוחה תגובה:
טופל לשביעות רצון הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה