|
|
|
|
|
|
בירור על זכויות תיקון מוצר חדש |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
www.philips.co.il |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אמא שלי רכשה טלויזיה.אחרי כבערך שבועים הופיע נקודה שחורה על המסך...אחרי ביקור של טכנאי.חזרו מפיליפס ואמרו שזה דאודות ועד שלוש נקודות זה לא פגם או מצב לתיקון .האם זה נכון,כי מוצר זה לא זול בכלל.ואי אפשר להנות מאיכות .האם זה באמת כך ואנו אמורים להיסטפק בתשובה זו???????
|
אכזבה מחברת פיליפס |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
פיליפס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|