|
|
|
|
|
|
השהיה בתיקון מעבד מזון |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
www.philips.co.il |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ברשותי מעבד מזון ESSENCE דגם HR7753 . מעבד המזון התקלקל בפברואר. תחנת השירות למכשירים אלה נקראת "שירות כל" ונמצאת ברחוב טרומפלדור בירושליים. מספר פעמים התקשרתי כדי לבדוק מתי המכשיר מוכן. בכל פעם ניתנו לי תירוצים אחרים כמו "השבוע ספירת מלאי", "הדגם חדש ואין חלקי חילוף", "יש לכם תקלה שמחייבת איש מקצוע מיוחד" וכו'. היום נאמר לי שהדגם ישן מדי (!!!) ולכן שמו אותו בצד וזאת כמובן מבלי לעדכן אותי. כרגע המצב הוא שהמכשיר נמצא אצלם מעל לחודשיים מבלי שאף אחד טרח אפילו פעם אחת להתקשר (כל השיחות היו ביוזמתי). בחור שקוראים לו אבי אמר לי שביום חמישי הוא יהיה בפיליפס ויראה מה הוא יכול לעשות בשבילי (!!!)
החוצפה, חוסר האמינות והרשלנות בהתיחסות לפניותי בהחלט גורמת לי לחשוב פעמיים לפני שאקנה כל מכשיר פיליפס שנציגיו מבחינתי הם "שירות כל".
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
פיליפס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|