פרטי התלונה

תלונות מדיה דיירקט

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי נכונות החברה לבטל עיסקה ו/או לשלוח אישור המעיד על ביטול העיסקה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏08 ‏יולי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ת.ד 62256 ת"א מיקוד 6162102 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שישי ה- 8.7.2016 בשעות הבוקר יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של החברה בטלפון הנ"ל על מנת להתעניין בקניית שטיח מדגם PVC. במהלך השיחה טענה נציגת השירות כי "יש לך נקודות שלא ניצלת ומגיעה לך הנחה של 2000 שקלים, תוכלי לקבל מחשב טאבלט מדגם אינטל מבית פריזמה + מכונת אספרסו+ השטיח הנ"ל ב3000 ש"ח בלבד במקום ב-6450".
הנציגה שכנעה אותי ומסרתי את פרטי האשראי שלי. מייד בתום השיחה התעוררו בי חשדות וספקות. עשיתי תחקיר קטן וגיליתי כי מחירם המקורי של המוצרים המדוברים הוא לא כפי שטענה הנציגה וכי ניתן להשיג מחשב דומה ב1800 ש"ח ולא ב-5000 כמו גם מכונת אספרסו ב-500 ולא ב-1600 ש"ח כפי שטענה הנציגה. לא זו אף זו בדיקה קצרה בגוגל הובילה אותי למיני פורומים ותגובות גולשים למיניהם שהזהירוני לבל "להתעסק" עם החברה שכן מדובר בנוכלים וכו'. מיד התקשרתי שוב לבטל את העסקה, הם דחו אותי הלוך ושוב, ולאחר שהתעקשתי ו"נדנדתי" להם פטרו אותי בתשובה לקונית "איננו יכולים לבטל אנחנו יכולים רק להקפיא ונחזור אליך עוד כמה ימים". לא זו אף זו, כשהתעקשתי ודרשתי לקבל אסמכתא בדמות מייל, מכתב, וכל היוצא באלה, אשר מעידים שחור על גבי מסמך כי העסקה מבוטלת, או לכל הפחות מוקפאת או לא קיימת, הנ"ל סירבו והגדילו לעשות כשבהמשך לא הסכימו לתת לי לדבר עם המנהל ואף ניתקו לי את הטלפון. אדרוש את ביטול העסקה המידי מסיבת אי התאמה, ואדרוש החזר מלא, לא פחות. בנוסף אבקש במטותא מסמך או מייל המעיד כי בוצע ביטול מלא.
רוב תודות והערכה מרובה
כספי סוג הנזק :
אישור בכתב על ביטול היעסקה והחזר כספי מלא פתרון נדרש :

מדיה דיירקט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה