פרטי התלונה

תלונות מדיה דיירקט

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע וסחבת לא סבירה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
נחלת יצחק 38 תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחדשיים התבשרתי חגיגית על ידי מדיה דיירקט ש-"כלקוח מועדף של חברת מדיה דיירקט.."בלה בלה "החלטנו להעניק לך מתנות אכותיות ושימושיות .." בלה בלה ובקיצור הציעו שם סט סירי אמייל שמחירו היה סביר: 49 ש"ח. כמובן שכשהתקשרתי להזמין ניסו למכור לי על הדרך את כל המצאי שלהם אבל לא נורא. אני כבר מנוסה בלהתנער מכאלה. סוכם על הסירים והם הגיעו בזמן. כשפתחתי את החבילה התברר לי שהאמייל שלהם פגום ומפוצץ בכל מיני מקומות. מרגיז. אבל קורה. התקשרתי אליהם ועכשיו החלה הסאגה האמיתית: הייתי צריכה להמתין לפחות חצי שעה כל פעם שהתקשרתי. הייתי צריכה להתרוצץ אל בית הדואר ולשלוח על חשבוני בדאר רשום את החבילה חזרה רק כדי לקבל בזריזות סט אחר דפוק לא פחות. עכשיו באמת התרגזתי. שוב טלפונים שוב המתנות ארוכות ובתשובה לתלונתי הם התעקשו שאשלח שוב את הסירים. שוב התרוצצות שוב הוצאות כשהפעם עמדתי על כך שאפוצה אז הם הציעו רק בולים ותוויות דאר רשום. את החבילה האחרונה שלחתי ב- 7 לספטמבר ועל פי הודעת הsms היא הגיעה לבית הדואר למחרת. שם המתינה שבוע תמים עד שנאספה על ידי נציג מדיה דיירקט. עכשיו כבר חלפו שבועיים מאז שהגיעה החבילה בחזרה לחברה והם עוד לא פתחו אותה!! והם אומרים שזה יקח לפחות עוד שבוע (כך נרקיס המוקדנית שלהם בשיחה מהיום.) לא היתה לה תשובה משכנעת מדוע זה לוקח כל כך הרבה זמן לפתוח את החבילה למעט שהזכירה כי יש הרבה חבילות שממתינות לפתיחה... זה דווקא עושה הגיון לא? - אם הם שלחו מוצרים פגומים להרבה אנשים והאנשים לא התעצלו והחזירו אז לא פלא שיש "פקק" של חבילות. מאידך גיסא לא לקח להם כל כך הרבה זמן לפתוח את החבילה הקודמת ולשלוח לי סט פגום נוסף. אולי העובדה שהם צריכים להחזיר כסף (כולה 49 ש"ח) היא שמעכבת. למותר לציין שכשביקשתי לדבר עם האחראי במשמרת נמנע הדבר בתואנות שונות ומשונות. ואני עדיין מחכה. לעולם לא ארכוש עוד מוצרים אצלם.
החזר כספי לאלתר של המוצר ושל הוצאות הזמן הטלפונים והמשלוח בדאר. פתרון נדרש :

מדיה דיירקט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה