פרטי התלונה

תלונות מדיה דיירקט

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום עבור חברות VIP ללא קבלת תמורה הולמת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף נובמבר 2008 שוכנעתי להצטרף כחברה למועדון זה תמורת סכום של כ-400 ש"ח לשנה. הובטחה מתנה גדולה לרגל הצטרפותי(אותה אכן קבלתי) בתוספת אפשרות לבחור מידי חודש מתנה מתוך קטלוג שיישלח אלי. לאחר שעברו מספר חודשים בהם לא קבלתי את הקטלוג המובטח, התקשרתי לחברה ואז התבררו לי 2 דברים:
א. אין מדובר בקטלוג מיוחד(VIP כזכור), אלא קטלוג שמוכר לי מספר שנים שאותו קבלתי גם בלי להיות חברה במועדון הנ"ל(וכמובן, מבלי לשלם 400 ש"ח בשנה)
ב. על מנת לקבל את המתנה החודשית עלי לשלם בכל פעם 50 ש"ח דמי-משלוח.

תנאים אלו מעמידים את העיסקה, על פי הבנתי בהגדרה של "מקח טעות" וברצוני לבטלה. לצערי, לא הצלחתי לקבל מענה הולם מנציגי החברה. יש לציין שבשיחה טלפונית עימם, הייתי צריכה לבקש מספר פעמים את זכות הדיבור.

אודה על טיפולכם בענין
כספי סוג הנזק :
תנאים אלו מעמידים את העיסקה, על פי הבנתי בהגדרה של "מקח טעות" וברצוני לבטלה פתרון נדרש :

מדיה דיירקט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה