|
|
|
|
|
|
החזר כספי עבור סחורה פגומה ולא זיכוי |
נושא התלונה: |
וידל חפציבה |
שם/כינוי: |
יום חמישי 25 דצמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון מלחה ירושלים |
כתובת: |
קניון מלחה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי סוודר בשווי 240 ש"ח הסוודר היה פגום ואפילו גרם לי לגירודים וגירוי העור
החזרתי את הסוודר ומיד ללא שום ספקות השיבה לי המוכרנית שרית מסניף מלחה שלעולם היא לא ראתה דבר שכזה ומייד זיכתה אותי בזיכוי אך אני רציתי החזר כספי מאז חודש וחצי אני בטלפונים נישנים לשרות לקוחות רמי לי מכתבים לסמנכ"ל עילאי מזרחי שמסרב לענות לי בכתב ועונה דרך פקידותיו שגם כך כבר פגעו בי והתנהגו אלי מאד לא יפה ואפילו לעגו לי לילך ואלה מההנהלה הראשית רמי לי
|
ביזבוז זמן יקר עילבון ועוגמת נפש וכמובן כסף |
סוג הנזק : |
החזר כספי מלא בתוספת פיצוי על איבוד זמן יקר וספיגת עלבונות קשים במיוחד ואי הסכמה להשיב לי בכתב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רמי לי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|