שירות גרוע |
נושא התלונה: |
בנימין טלי |
שם/כינוי: |
שבת 05 דצמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הגעתי לחנות רמי לי בקניון חולון, לקבל מכנסיים חדשות, מכיוון שהמכנסיים שקניתי היו פגומים, כל התפירה נפרמה. מנהלת הסניף בשם ליטל, ממש התנהגה מגעיל, התחילה לטעון ולהמציא המצאות שאולי "נתפסתי" במשהו או שכיבסתי ב "70" מעלות
הסברתי לה שהלכתי בסך הכל פעם אחת עם המכנסיים האלו, היא אמרה שתיקח אותם למעבדה, ביקשתי מכנס חלופי מכיוון שזה המכנס היחיד שיש לי ללבוש, אז אמרתי לה - מה אלבש בינתים? היא אמרה שאיננה יכולה לתת לי מכנס אחר. זה ממש חוצפה, עוד עשיתי מנוי ברמי לי ואני ממש מתחרטת, השירות פשוט מגעיל, איזה מן יחס זה לנשים בהריון. נגרמה לי ממש עגמת נפש, אבקש מכנסיים חדשות ופיצוי
|
עגמת נפש |
סוג הנזק : |
מכנסיים חדשות ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|