פגם במוצרים שנרכשו והתנערות החברה ממתן פתרון הולם |
נושא התלונה: |
שבת 24 יולי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
משכית 22 הרצליה 46733 |
כתובת: |
גרנד קניון, חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניית בגדי הריון ברשת רמי-לי עשויה לעלות ביוקר תרתי משמע.
לפני כחודש רכשתי 2 זוגות מכנסיים ברשת בגדי ההריון רמי- לי.
לאחר שלבשתי פעמיים את כל אחד מזוגות המכנסיים הופיעו כדוריות שמופיעות לאחר שחיקת הבד משימוש רב,באיזור המפשעה.
לאחר כשלושה שבועות ממועד הרכישה פניתי לרשת בטענה כי נפל פגם במוצר שרכשתי, נאמר לי שהחברה תשלח את המכנסיים לבדיקת מעבדה ועל-סמך ממצאיה תחליט כיצד לפעול.
כעבור מספר ימים חזרה אליי מנהלת החנות וטענה כי לאחר בדיקת מעבדה הוחלט כי מדובר בפגם שנוצר עקב חיכוך בין הרגליים שלי ולא כתוצאה מפגם במכנס.
ציינתי בפניה שזהו המבנה האנטומי של גוף האדם וגם טרם ההריון היה חיכוך שכזה אך אף פעם לא נתקלתי בבעיה דומה לאחר פרק זמן כ"כ קצר ושימוש מועט ולכן סביר שמדובר באיכות ירודה של הבדים שלהם.
לא הסתפקתי בתשובת מנהלת החנות וביקשתי לפנות לשירות הלקוחות הארצי, שם ביקשו בשנית שאשלח את המכנס.
כעבור מספר ימים חזרו אליי בטענה כי לאחר בדיקת מחלקת שירות לקוחות ומנכ"ל החברה ההחזרה איננה מאושרת וזאת מאחר והמכנס נראה כאילו הוא נלבש יותר מפעמיים.
הסבתי את תשומת ליבם לכך שעובדתית (בידם חשבונית הרכישה), הרכישה בוצעה שלושה שבועות לפני שהמכנסיים נמסרו למעבדה כך שגם אם הייתי רוצה לבצע בהם שימוש מרובה זה לא אפשרי כי הם לא היו בבעלותי.
החברה התבצרה בעמדתה ולא הייתה מוכנה בשום פנים ואופן לאפשר לי לקבל החזר במוצרי החנות.
בעקבות המקרה התחלתי לשמוע תלונות זהות ממכרות שבעקבות המקרה החליטו להפסיק ולרכוש ברשת וכך גם אני אעשה.
לסיכום, מדובר ברשת בעלת מחירים מופקעים על אחת כמה וכמה כשמדובר במוצרים לא איכותיים ושירות לקוחות מחפיר שכזה.
למזלנו אנו חיות בעידן בעל שפע תחרותי בנושא ואין צורך להתפשר, הצביעו ברגליים!!
|
פגם בפרטי הלבוש שנרכשו |
סוג הנזק : |
החזר במוצרי החנות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|