פרטי התלונה

תלונות הכי ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כבר חודשיים אני לא קבלתי כסף על נזק מתאונה,למרות התחייבות חוזית לשלם על נזק תוך 22 יום נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-אמצע דצמבר הרכב שלי תוקן במוסך אחרי שעבר בדיקה ע"י שמאי חברת ביטוח אישי ישיר (03-900000) היה ונתן הערכה לנזק, נתתי כמקובל צ'ק למוסך על סך כ-15,000 ש"ח(סכום די גדול) בתקווה שבאמת תוך 22 יום (התחייבות חוזית של חברת הביטוח) אכן אקבל את הכסף, בנתיים עד היום לא קבלתי את הכסף ולמרות שחברת הביטוח אכן מודה ומצטערת שעד היום יש עיקוב גדול ולא שולם לי הכסף שמגיעה לי, הם שלחו מכתב שמודה שהם חייבים לשלם ואין שום בעיה או וויכוח שאכן הכסף אמור להיות משולם כבר, אבל בפועל אני לא רואה את הכסף שלא לדבר על העובדה שהמוסך כבר הוריד לי את הצ'ק שלי ואני באוברדרפט של 15,000 ש"ח בבנק :-((,
בחברת הביטוח מתעללים בי ולא חוזרים אליי למרות שאני מדבר איתם כל יום יומיים, הם רק מבטיחים בלי סוף שזה בטיפול ובחורה בשם צמרת(שעגב לא נותנים לא בכוונה לדבר איתה) מטפלת בתיק אישית. המריחה שלהם ברורה ואני כבר לא יודע אם בכלל ישלמו לי. מס' תלונה בחברת הביטוח היא: 408525
בבקשה תעזרו לי

יעקב גומסלקי
כספי סוג הנזק :
לשלם לי את מה שמגיעה ומה שאתם בעצמכם מודים שהייתם צריכים לשלם מזמן פתרון נדרש :

הכי ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה