פרטי התלונה

תלונות הכי ישיר

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספים עבור חודשים דצמבר ינואר נושא התלונה:
אמיר (פרטוש) קורין שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏01 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב1.11.2005 ביקשתי מהכי ישיר לבטל לי את הביטוח מכוון שאנני מרוצה מהשירות שלהם בתאריך 30ץ11ץ2005 דיברתי אם משהיא בשם מיכאל וביקשתי לבטל את הביטוח ושלחתי פקס ויש לי את ok של הפקס וגם של מיכאל בנתיים החברה המשיכה לחייב את הכרטיס שלי בתאריך 4.1.2006 פניתי שוב לחברה להפסיק לחייב את הכרטיס האשראי שלי ושוב אני רואה שהם גובעים ממני סך של 200 שח.פניתי שוב לחברת ביטוח הכי ישיר
1. כדי שיפסיקו לחייב אותי ולזכות אותי על הסכומים שלקחו ממני מכוון שאני משלמת לשתי חברות ביטוח 1 הכי ישיר 2 לחברת מנורה ושוב הם מחייבים אותי המנהל של הכי ישיר שולח אלי כל מיני פקידות ולא מוכן לדבר איתי בכלל .
היום 29.1.2006 אני שוב מתקשר להכי ישיר כדי לקבל את הזיכוי עבור דצמבר ינואר אבל בשום אופן הם אינם רוצים 1 לא לדבר איתי בין לא לזכות אותי בטענה שאני לא זכאית. עד היום שילמתי עבור שתי ביטוחים שאחד מהם ביטלתי חודש מראוש כמו שמקובל רק הם לא מוכנים לקבל את הטענות שלי יש לי הוכחות לטענות אחד שקיבלתי החזר של הפקס שלי שאני מבטלת את הביטוח הכי ישיר ודבר שני שדיברתי אם 2 פקידות ונתנו את ההסכמה שלהן. היום אני מבקשת החזר עבור החודשים ששילמתי ועל אוגמת הנפש הטירטורים והטלפונים שהם זמן וכסף .
אוגמת נפש סוג הנזק :

הכי ישיר שירות לקוחות

, תגובה:
רחל - מנהלת תפעול שם ותפקיד:
התלונה תטופל ישירות מול הלקוח. נשלח אליו מכתב המפרט את התייחסותנו לנקודות המעלה בתלונתו תגובה:
טיפול מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה