פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עגמת נפש מרובה והפסד כספי מתמשך נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ההסתדרות 26 קומה 14 כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
שמי ****** כהן .ת.ז-***********
בתאריך הנ"ל 22/3/2013 רכשתי בנטורפיל סניף פ"ת טיפולים לכל הגוף.

כמובן כשהגעתי הבטיחו הרים וגבעות. "שזו חברה עם מוניטין רב ,ותוצאות בדוקות". ו"מדובר בצוות מיומן שמאחריו שנים רבות של נסיון".

בפועל המצב היה הפוך לחלוטין.להלן מס' נקודות שהיו במהלך הטיפולים :

-כל טיפול נעשה בכל פעם עם מישהי אחרת {אין מעקב מסודר. יד ימין לא יודעת את יד שמאל} .בכל טיפול צריך לטרוח ולהסביר מחדש מה לעשות ואיך לעשות. שזה לכשעצמו היה גוזל זמן טיפול יקר שהיה איך לא על חשבוני.

-לקחתי אחריות על כל הגוף שאשא בתוצאות שיהיו. אך שיבוצעו טיפולים על כל האיזורים ואף חתמתי על זה בדף מיוחד שמנהלת הסניף מיטל {עוד נגיע אליה בהמשך..} צירפה לתיק, ובכל פעם בהגעתי לטיפול נתקלתי שוב ושוב בויכוחים עם הרופאות שלא היו מוכנות לעשות באזורים מסויימים בתואנה "שלא נוגעים במקומות כאלה"- על אף שזה רשום בדפים באופן שאינו משתמע לשתי פנים.

-דוגמא נוספת. בטיפולי פנים קיבלתי הנחיה מהמזכירות והמנהלת מיטל בזמנו לא לגלח את הפנים לבד !!! (הרי צריך לגלח לפני כל טיפול) , ומשום שהפנים הם מקום רגיש המטפלות יעשו זאת ,וכך גם יגלחו היכן שהלייזר אמור לפגוע בכדי לא להרוס ת'פנים.
בפועל כשהגעתי לטיפול הרופאות "נזפו בי" על כך שלא גילחתי , וטענו שאני מבזבזת את זמן הטיפול.{יד שמאל אינה יודעת מיד ימין כבר אמרנו..?!}

בנוסף -בטיפול פנים האחרון המטפלת גילחה לי בעצבים ופצעה אותי במצח- מה שהוביל לירידת דם מרובה ולעוגמת נפש מרובה במשך כל הטיפול וגם כשחזרתי הביתה. ועוד בחוצפתה מטיחה בי שהיא לא "מומחית לגילוחים" ושהיא לא אמורה לעשות את זה בכלל !!!

בנוסף- טענה שהמצח שלי קטן ולא ניתן לבצע שם טיפול. זה שקר גס נוסף .שכן חלק מן הטיפולים כן ביצעו לי במצח ,כעת נגמרה סדרת הטיפולים בפנים והתוצאות כפי שאתם מבינים "על הפנים".

זאת ועוד-לפני כל טיפול במידה ולא יכלתי להגיע טרחתי להודיע זאת.
לפני כחודש הגעתי לטיפול .ולהפתעתי גיליתי שעל אף שהודעתי טלפונית .סומנתי שכביכול הייתי בטיפול.
לשאלתי מדוע ? נעניתי בתשובה לקונית: "לא הודעת לנו שלא הגעת ולכן זה ייחשב לך כטיפול לכל דבר " .שערורייה של ממש !!

כשביקשתי לשוחח עם מיטל המנהלת עברתי מסע יסורים.
בתחילה לא נתנו לי את מס' הטלפון שלה .לאחר מכן נאמר לי שהיא בחו"ל.ולאחר מכן כשצלצלתי ביקשה שאחזור יותר מאוחר ואז כבר לא ענתה כצפוי .

שורה תחתונה -הפסד כספי ניכר +עוגמת נפש מרובה .
אינני יודעת עוד כמה לקוחות ישנם שאין בכוחם להתמודד עם השקרים של "נטורפיל" ולצאת כנגדם .ומעדיפים לשבת בצל.
מבחינתי אין שום סיבה שעסק שמבטיח הרים וגבעות {ובפועל גורם רק נזק ללקוח כמפורט לעיל}לא ישא בתוצאות על כךץ


עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי על עגמת הנפש פתרון נדרש :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה