פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אינני רגילה להתלונן,בדר"כ אני מוצאת פתרון טוב יותר,
אבל פעם ראשונה אני נתקלת בשירות כל כך גרוע.
והצעדים שהובילו אותי לקראת זה הם:
1. התקשרתי כדי לקבוע טיפול(טיפול אחרון)-והמנהלת של הסניף הודיעה לי כי בוודאות כבר התבצע הטיפול האחרון וכי לא נשאר לי יותר טיפולים.
לאחר שיכנועים מרובים מצידי כי לא ביצעתי את הטיפול ואני לא משקרת,המנהלת אמרה שהיא תבקש אישורים מיוחדים שיאשרו לי את הטיפול האחרון.
2.חיכיתי,אף אחד לא חזר אליי.
3.התקשרתי שוב.
4.שוב דיברתי עם המנהלת כאשר אני מספרת לה את כל הסיפור מהתחלה. ושוב לאחר שיכנועים רבים מצידי,היא אישרה לי את הטיפול.ונקבע טור ב 3/2.
5.מתקשרת אליי הפקידה מהסניף ומבקשת ממני לבוא לקראתם ולהזיז את הטור מה-שלישי לרביעי.
הסכמתי.
שאלתי באיזו שעה? הפקידה אמרה שהיא תחזור אליי בקשר לשעה.
6.אף אחד לא חזר אליי.
7.החלטתי להתקשר שבוע לפני הטיפול (שעכשיו אמור להיות ב 4/2,כפי שהיא אמרה)כדי לשאול בנוגע לשעה.
8.הפקידה אמרה לי,מה פתאום,יש לך טיפול לא ב4/2,אלא ב5/2(יום רביעי) ושעה שהיא החליטה לעצמה כנראה שזו השעה שמתאימה לי.
9.הסברתי לפקידה כי חלה פה טעות,ושישתדלו לקבוע לי תור חדש בזמן הקרוב,כי זה לא הגיוני שאני מחכה כל כך הרבה זמן,ושוב לאחר שיכנועים רבים,שהטעות היא של הסניף ולא שלי(כנראה שפה הלקוח תמיד טועה),הפקידה אמרה שייחזרו אליי.
10.חזרו אליי פעם אחת כדי לקבוע לי תור חדש,אך הודעתי כי הטור לא מתאים לי ,כי בשעות אלו אני עובדת.
11.אמרו לי שייחזרו אליי וזה בטיפול.
12.שוב לא חזרו אליי.
13.החלטתי לאחר שבוע שוב להתקשר כדי לבדוק מה קורה.
14.הפקידה אמרה כי אין שום תור שהיא רואה
15.הועברתי למנהלת הסניף,ששוב אמרה לי שהטיפול כבר בוצע.
16.לאחר שהסברתי את כל מה שקרה,ושאני כבר מותשת ואני דורשת החזר כספי ,היא דיברה איתי בחוצפה ואמרה לי"בסדר,הבנתי שאת מותשת ומיואשת"
17.מבחינתי אני מרגישה ששמו עליי פס בתור לקוחה,אני בשום אופן לא רוצה אפילו להיות קרובה לסניף הזה, ואני בכל לשון של בקשה מבקשת את ה400 ₪ על הטיפול האחרון שמגיע לי!!!!!!!!!
בתודה מראש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי על הטיפול האחרון פתרון נדרש :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה