פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב31.12.13 רכשתי חבילה של 10 טיפולים בסניף רמת החייל. הצלחתי לבצע שני טיפולים וכאשר יצרתי קשר ב.17.02.14 לקבוע תור נוסף, נאמר לי ע"י מנהלת הסניף בשם דיקלה שאני רשומה ברעננה וכנראה אני מתבלבלת ולא ניתן לקבוע תור. (בעבר הרחוק לפני כ 5 - 8 שנים אכן הייתי רשומה ברעננה). השיחה מאד מהר הגיעה לטונים גבוהים, לטענת אותה מנהלת סניף לא ניתן לקבוע תור, אין מנהל מעליה שיכול לפטור את הבעיה ומצידה אני יכולה לבטל את כל העסקה. הבעיה שאין טלפון של שירות לקוחות שאליו ניתן לפנות, רק שירות מכירות. באותו יום פניתי דרך האתר, חזרו אליי והבטיחו שיחזרו לקבוע תור עד סוף היום. כמובן שאף אחד לא חזר, השארתי שוב הודעה דרך שירות מכירות, חזרו אליי בשעה שהשכבתי את התינוק, ביקשתי שיחזרו אליי שוב, אך ללא הצלחה. אני לא מצליחה להשיג בחברה את הבן אדם הנכון גם כדי להתלונן על אותה מנהלת סניף שלא הייתה מוכנה להקשיב, וגם לקבוע תור. סך הכל אני רוצה לקבל שירות עבורו שילמתי!!!!!
קביעת תור בסניף רמת החייל והתנצלות של מנהלת הסניף פתרון נדרש :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה