פרטי התלונה

תלונות נטורפיל

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר כבוד למטופלת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏מרץ ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נצרת עילית כתובת:
קניון ONE נצרת עילית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5/03/14 הגעתי לטיפול שנקבע לשעה 18:15 ונכנסתי לטיפול שבמהלכו נכנסה הפקידה לחדר לא יודעת בשביל מה (הייתי עם משקפיים כי הטיפול היה באיזור הפנים) ואז היא אמרה לאחות שהאזור הספציפי הזה (שהאחות עשתה באותו הרגע) לא נכלל בטיפולים שלי ויצאה מהחדר, לאחר כמה דקות נכנסה מנהלת הסניף נצרת עילית לא אציין את שמה והתחילה להרים את הקול על האחות שהיא עושה טיפולים ואיזורים לא נכונים וציינה שאהחות חייבת לסיים את הטיפול כי נגמר הזמן ובחור שהגיע באיחור של חצי שעה ממתין בחוץ ומאוד עצבני... האחות סיימה את הטיפול והערתי לה שיש לי עוד איזור שהיא לא עשתה ואחרי הבדיקה בתיק היא המשיכה עוד כמה דקות, שמה לי את הקרם על היד ואמרה לי שאני אשים אותו בחוץ כי אין זמן (בחוץ זאת אומרת לצאת מהסניף כי אין בו שירותים, שרותי נשים נמצאים קומה 1 למטה).
כשיצאתי מהחדר מנהלת הסניף היתה בקבלה ושאלתי אותה למה מזרזים את האחות לסיים את הטיפול לפני הזמן ובמה אני שונה מהבחור העצבני שאיחר? התשובה שלה הייתה "שהאחות עשתה לך איזורים שאין לך אותם בתיק". הסברתי לה שעשיתי החלפת איזורים כי לא היו תוצאות באיזור שרציתי לעשות ומנהלת הקודמת של הסניף בשם ימית עשתה את ההחלפה בלי שום בעיה וכל הניירת נמצאת בתיק, היא אמרה שאין דברים כאלה ולכל מטופל יש ביטוח אך ורק לאיזורים שהוא סגר ושילם עליהם ופשוט לא הייתה מוכנה לשמוע אותי, הרגשתי את עצמי ממש לא בנוח ומושפלת כאילו שיקרתי ועשיתי משהו שלא מגיע לי בסוף השיחה שאלתי אותה אם היא רוצה שאני אשלם לה על הטיפול הזה? המנהלת דיברה בטונים גבוהים ועוד מול הפקידה, אני חושבת שלכל בן אדם (מטופל) יש זכות לשמור על פרטיות (שלא יכנסו באמצע הטיפול לחדר ולא משנה באיזה איזור נעשה הטיפול). נשארו לי עוד מספר טיפולים וזה בסימן שאלה אם אני אחזור לעשות אותם בסניף הזה. מאז פתיחת הסניף התחלפו הרבה מנהלות וזה קרה לי בפעם הראשונה מזה 6 שנים של טיפולים, יחס מגעיל ללקוחות.
בלב שלם לא ממליצה להגיע לסניף!!!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

נטורפיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה